انتشار بتای One UI 6.0 برای گلکسی A54 شروع شد

به گزارش نقد و بررسی سینما، روز گذشته سامسونگ رسما انتشار نسخه بتای رابط کاربری One UI 6.0 را برای گلکسی A54 شروع کرد. این نسخه ابتدا برای کاربران ساکن کره جنوبی ارائه می گردد و مطابق معمول طی روزهای آینده در دیگر کشورها هم به دست کاربران این گوشی می رسد. در حال حاضر کاربران گلکسی S23 می توانند این نسخه را نصب نمایند و با وجود اینکه به نظر می رسید در گام بعدی این نسخه برای سری S22 منتشر می گردد، سامسونگ تصمیم گرفته گوشی گلکسی A54 را در اولویت بالاتری قرار دهد.

انتشار بتای One UI 6.0 برای گلکسی A54 شروع شد

کاربران با نصب این نسخه ، می توانند از اندروید 14 و قابلیت های نو آن بهره ببرند. البته طبیعتا با توجه به اینکه نسخه بتا محسوب می گردد، ممکن است کاربران با بعضی باگ ها روبرو گردد ولی با توجه به اینکه سامسونگ چندین نسخه بتای One UI 6.0 را منتشر نموده، بسیاری از مسائل جدی رفع شده اند.

در این نسخه به غیر از تغییرات مربوط به پشت صحنه، در زمینه ظاهری هم با تغییرات مختلفی روبرو هستیم که مثلا می توانیم به بهبود نمایش نوتیفیکیشن ها، دسترسی راحت تر به منوی تنظیمات سریع و دیگر موارد اشاره کنیم. بعلاوه اپ دوربین هم امکانات بیشتری پیدا نموده و اپلیکیشن های داخلی هم بهتر شده اند.

متاسفانه هنوز اعلام نشده که دقیقا کاربران گوشی گلکسی A54 در کشورهای دیگر چه زمانی این نسخه را می توانند دریافت نمایند اما همانطور که گفتیم به احتمال زیاد طی هفته های آینده این کار انجام می گردد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "انتشار بتای One UI 6.0 برای گلکسی A54 شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار بتای One UI 6.0 برای گلکسی A54 شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید