اهواز در قاب تصویر نمایش داده می گردد

به گزارش نقد و بررسی سینما، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز، نمایشگاه عکسی از جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی اهواز قدیم و جدید را به تماشا می گذارد.

اهواز در قاب تصویر نمایش داده می گردد

به گزارش نقد و بررسی سینما به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، غلامرضا جلیلی نیا رئیس اداره میراث فرهنگی اهواز امروز چهارشنبه یکم اسفندماه 97 در این باره گفت: باتوجه به نزدیکی به ایام نوروز، قصد داریم تا با برپایی این نمایشگاه بخش هایی از جاذبه های گردشگری شهرستان را به مردم، گردشگران و علاقمندان به این حوزه معرفی کنیم.

او بیان نمود: در این نمایشگاه 70 قطعه عکس از جمعی از عکاسان خوزستانی و غیر خوزستانی با موضوع جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی اهواز قدیم و جدید در ابعاد مختلف به نمایش درمی آید.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز اضافه کرد: با برنامه ریزی اجرا شده قراراست همزمان با برپایی این نمایشگاه دو کارگاه گردشگری نیز طی دو روز و با حضور راهنمایان گردشگری اداره میراث فرهنگی اهواز در محل نمایشگاه برپا گردد.

او گفت: علاوه بر این، چهار کارگاه زنده صنایع دستی نیز به صورت روزانه در محل برگزاری نمایشگاه برگزار خواهد شد.

جلیلی نیا اضافه کرد: این نمایشگاه از هشتم تا 25 اسفندماه 97 در محل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز واقع در جاده ساحلی شرقی ـ روبروی هتل پارس برپا خواهد بود و علاقمندان می توانند هر روز (به جز روزهای تعطیل) از ساعت 8 تا 16 با مراجعه به این محل از آثار دیدن نمایند.

منبع: میراث آریا

به "اهواز در قاب تصویر نمایش داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهواز در قاب تصویر نمایش داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید