اوضاعی که ما به آن رسیده ایم در سطح بسیار خطرناکی است

به گزارش نقد و بررسی سینما به نقل از النشره، حسان دیاب نخست وزیر پیشبرد امور لبنان در جریان نشست امنیتی- مالی گفت: اوضاعی که ما به آن رسیده ایم در سطح بسیار خطرناکی است.

اوضاعی که ما به آن رسیده ایم در سطح بسیار خطرناکی است

وی اضافه کرد: طرفی هست که نرخ دلار آمریکا را هرگونه که می خواهد دستمایه قرار داده است و سرنوشت کشور را هرگونه که می خواهد اداره می نماید. آیا عاقلانه است که طرفهای ناشناخته نرخ دلار را رقم بزنند و دولت با همه دستگاههای خود ناتوان از مقابله با آنها باشد؟!

نخست وزیر پیشبرد امور لبنان تاکید نمود: طرفی میخواهد که کشور را به مرحله انفجار سوق دهد. باید برخورد قوی با این موضوع انجام گردد. باید راه به روی افرادی که با سرنوشت کشور بازی می نمایند، بسته گردد.

وی همچنین بر ضرورت مقابله با افرادی و گروههایی که روزی و حیات مردم را به بازی گرفته اند و ثبات اجتماعی و امنیت ملی را برهم می زنند، تاکید نمود.

از سوی دیگر میشل عون رئیس جمهور لبنان هم گفت: آنچه رخ می دهد خطری برای امنیت اجتماعی و امنیت ملی محسوب می گردد و باید اقدامات سریع و قاطع اقتصادی و قضایی و امنیتی علیه کسانی که روزی مردم را دستمایه منافع خود قرار داده اند، انجام گردد.

وی خواهان مقابله قوی با محتکران و کسانی که قیمت مواد غذایی را بالا می برند، شد و از دستگاههای امنیتی لبنان خواست که با توجه به وجود اطلاعاتی مبنی بر دخالت خارجی ها برای ضربه زدن به پول ملی لبنان و صندلی اقتصادی این کشور، اقدامات عاجلی به عمل آورند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اوضاعی که ما به آن رسیده ایم در سطح بسیار خطرناکی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوضاعی که ما به آن رسیده ایم در سطح بسیار خطرناکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید