ایراد رختکن پرسپولیس باید رفع گردد، سرخ ها مشکل روحی داشتند

به گزارش نقد و بررسی سینما، حمید درخشان در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل الوحده امارات در هفته پنجم گروه E لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم پرسپولیس بازی نسبتاً خوبی را مقابل این تیم انجام داد اما نتوانست از موقعیت های گلزنی اش استفاده کند.

ایراد رختکن پرسپولیس باید رفع گردد، سرخ ها مشکل روحی داشتند

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره عدم دقت سرخپوشان در زدن ضربات آخر اضافه کرد: مسئله ای که این تیم دارد شرایط روحی است که به خاطر فشردگی بازی ها به وجود آمده است. نباید در چنین تورنمنت هایی انتظار شادابی همیشگی را از یک تیم داشت. به هر حال فوتبال است و در آب و هوایی کاملاً متفاوت با وطن دارند بازی می نمایند. تمام اینها در طولانی مدت روی بدن هایشان و افکار بازیکنان تأثیر می گذارد.

وی درباره انتقاد از کاهش انگیزه بازیکنان در بردن توضیح داد: به هیچ وجه پرسپولیس چنین روندی را طی نکرده است. من فکر می کنم بازیکنان این تیم خسته بودند. با یک باخت نمی توان دستاوردهای پرسپولیس را زیر سوال برد.

سرمربی پیشین پرسپولیس اضافه کرد: به نظرم پرسپولیس می تواند در ادامه رقابت های فصل جاری خود در آسیا باز هم به راستا اصلی خود بازگردد. قدرت پرسپولیس بالاست و از هیچ چیز نمی هراسد.

درخشان درباره انتشار ترکیب پرسپولیس یک روز قبل از هر بازی در بعضی کانال های فضای مجازی گفت: اینکه ترکیب بیرون می آید اصلاً جالب نیست. ایراد عظیمی است که باید در رختکن پرسپولیس برطرف گردد. اگر جلوی این موضوع گرفته نگردد حاشیه های عظیم تری در راه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایراد رختکن پرسپولیس باید رفع گردد، سرخ ها مشکل روحی داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایراد رختکن پرسپولیس باید رفع گردد، سرخ ها مشکل روحی داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید