تعطیلی 2 واحد خونگیری انتقال خون در تبریز و مراغه

به گزارش نقد و بررسی سینما، مدیرکل انتقال خون آذربایجان شرقی گفت: واحد های خونگیری پایگاه های انتقال خون آخونی در تبریز و انتقال خون مراغه تعطیل و به محل دیگری انتقال یافت.

تعطیلی 2 واحد خونگیری انتقال خون در تبریز و مراغه

آقای رسولی با بیان اینکه تعطیلی 2 واحد خونگیری انتقال خون به علت مسائل ساختمانی بود گفت: واحد خونگیری پایگاه انتقال خون آخونی تبریز از شهریور سال جاری تعطیل و به پایگاه انتقال خون نصف راه منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه پایگاه انتقال خون مراغه نیز پس از تعطیلی به محل نگارخانه شهرداری این شهر منتقل شد گفت: اهدانمایندگان خون می توانند برای اهدای خون خود به محل های تازه این پایگاه ها مراجعه نمایند.

مدیرکل انتقال خون آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون علاوه بر این پایگاه ها، 2 پایگاه انتقال خون در مسجد کبود تبریز و پایگاه انتقال خون شهرستان میانه برای ارائه خدمات به اهدانمایندگان خون فعال بوده و آماده پذیرش از علاقمندان به اهدای خون هستند.

آقای رسولی با بیان اینکه روند اهدای خون باید در طول سال ادامه یابد، ادامه داد: با توجه به اینکه بیماران خونی و مجروحان و مصدومان حوادث و سوانح همیشه احتیاجمند خون هستند برای تامین احتیاج های خونی این افراد اهدای خون باید در طول سال استمرار یابد.

وی با اشاره به مشارکت پایین بانوان نسبت به آقایان در اهدای خون به احتیاجمندان و بیماران، یادآوری کرد: بانوان استان نیز شایسته است همپای آقایان در امر اهدای خون مشارکت داشته باشند.

نقد و بررسی سینما آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تعطیلی 2 واحد خونگیری انتقال خون در تبریز و مراغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی 2 واحد خونگیری انتقال خون در تبریز و مراغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید