تمام مشخصات پوکو X4 پرو 5G لو رفت

به گزارش نقد و بررسی سینما، شیائومی هنوز تاریخ معرفی گوشی پوکو X4 پرو 5G را اعلام نکرده ولی طی روزهای گذشته گزارش های زیادی درباره این گوشی منتشر شده است. حالا به لطف یک گزارش تازه، می توانیم به تمام مشخصات این گوشی بپردازیم.

تمام مشخصات پوکو X4 پرو 5G لو رفت

مدت ها قبل منابع مختلفی اعلام کردند که این گوشی در حقیقت نسخه جهانی ردمی نوت 11 پرو 5G محسوب می گردد و فقط نسبت به این گوشی تفاوت های جزئی دارد. در حالی که گوشی ردمی نوت 11 پرو با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی راهی بازار چین شده، ولی کاربران پوکو X4 پرو با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی روبرو خواهند شد که مبتنی بر سنسور ISOCELL SK5GW3 سامسونگ است. بعلاوه در کنار این کنار این دوربین شاهد اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهیم بود.

به غیر از دوربین اصلی، از نظر مشخصات سخت افزاری بین این دو گوشی تفاوتی وجود ندارد ولی ظاهرا گوشی پوکو مبتنی بر پنل پشتی متفاوتی خواهد بود. ضمناً نباید رنگ های متفاوت بدنه را از قلم بیندازیم. پوکو X4 پرو 5G با نمایشگر 6.67 اینچی سوپر امولد راهی بازار می گردد که این نمایشگر از رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. قلب تپنده آن اسنپدراگون 695 است که در کنار آن 6 یا 8 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی انجام وظیفه می نمایند.

کاربران برای ثبت عکس های سلفی باید از دوربین 16 مگاپیکسلی قرار گرفته در حفره نمایشگر استفاده نمایند و انرژی گوشی هم از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که از سرعت شارژ 67 وات پشتیبانی می نماید. در نهایت باید بگوییم که متاسفانه این گوشی با MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11 راهی بازار می گردد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "تمام مشخصات پوکو X4 پرو 5G لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مشخصات پوکو X4 پرو 5G لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید