خبرنگاران حرف زدن دردسر می شود

به گزارش نقد و بررسی سینما، تهران- خبرنگاران- کارگردان پویانمایی افسانه هفت جنگل با در تشریح قصه این اثر گفت: حیوانات یک جنگل امکان حرف زدن پیدا کرده اند اما این قابلیت خیلی هم خوب نیست و برای آنها دردسر ساز می شود.

خبرنگاران حرف زدن دردسر می شود

افسانه هفت جنگل یک اتفاق ویژه در انیمیشن ایران است که با چهل شخصیت عروسکی، فضاسازی گسترده و بهره گیری از صدا پیشگان مشهور برای نخستین بار در ایران با تلفیق دو تکنیک عروسکی و پردازش رایانه ای (CG) ساخته می شود.

احمد رضا نوری کارگردان افسانه هفت جنگل با اعلام این خبر بر محتوای غیراقتباسی این اثر تاکید کرد و درباره موضوع این انیمیشن گفت: حیوانات یک جنگل امکان حرف زدن پیدا کرده اند اما این قابلیت خیلی هم خوب نیست، چون برای آنها دردسر ساز می شود. افسانه هفت جنگل بستر داستانی به روزی دارد و ترکیبی از داستان پلیسی در فضایی شاد است.

نوری با اشاره به اینکه افسانه هفت جنگل برای گروه سنی بچه ها ساخته می شود، از نقش پُر رنگ موسیقی در این انیمیشن یاد کرد و گفت: به جز عنوان بندی در هر قسمت دو نماهنگ داریم که محسن خلیلیان آهنگسازی ترانه ها را برعهده دارد و موسیقی متن را حامد یاری می سازد.

نوری بر گستردگی ابعاد پروژه هفت جنگل تاکید کرد و ابراز داشت: هفت جنگل از فضاسازی گسترده ای برخوردار است به طوری که یک جنگل کامل برای آن سه بعدی سازی شده است، همچنین شمار شخصیت ها به 40 شخصیت عروسکی می رسد.

وی شرح داد: افسانه هفت جنگل برای نخستین بار در ایران با ترکیب تکنیک عروسکی و پردازش رایانه ای (CG) ساخته می شود و ترکیب این دو تکنیک تنوع و عمق بصری ویژه ای به این کار بخشیده است.

کارگردان افسانه هفت جنگل تاکید کرد این انیمیشن برای شبکه خانگی ساخته می شود و محصولات زیست بوم کودک و نوجوان انارستان است و مراحل فنی آن در استودیو انارستان انجام می شود.

گفتنی است تهیه کنندگی افاسنه هفت جنگل را احمدرضا نوری و رضا دستمالچی تهیه کنندگی برعهده دارند، محمد رضا علیمردانی سرپرست صداپیشگان و راوی است، محمد اعلمی و نازیلا نوریشاد عروسک سازی این انیمیشن را انجام داده اند. همچنین سرپرست نویسندگان علیرضا محمود زاده و احمد رضا نوری هستند و حسین کاظمی، جواد نوروزی، میلاد قزن چای گروه نویسندگان این انیمیشن را تشکیل می دهند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران حرف زدن دردسر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حرف زدن دردسر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید