خبر بد برای هواداران گوشی آیفون

به گزارش نقد و بررسی سینما، اطلاعات بیشتری در خصوص افزایش هزینه های ساخت آیفون 15 اولترا افشا شده است. افشاکننده می گوید که صورتحساب نو برای تأمین مواد ساخت تا 100 دلار افزایش می یابد.

خبر بد برای هواداران گوشی آیفون

به گزارش خبرگزاری نقد و بررسی سینما؛ زمانی که اپل افزایش قیمت دنیای آیفون 14 را خاطرنشان کرد ، فقط کشور های چین و آمریکا توانستند از این مهلکه فرار نمایند . اکنون شایعاتی در مورد هزینه ها و قیمت آیفون 15 به گوش می رسد که قرار است افزایش یابد و این بار هیچ کشوری نمیتواند از این موضوع فرار کند.

اپل با خط فراوری آیفون 14، عملاً قیمت گذاری را افزایش را تا 20 درصد داد اما در ایالات متحده و چین از این افزایش خبری نبود . لیکس اپل پرو در این خصوص می گوید: این یک چیز کاملاً معمولی است که اگر هزینه های شما به مرور زمان افزایش یابد ؛ اما به هر حال بازار مصرف نماینده و فراوری نماینده در بازه های مختلف زمانی مجبور به سازگاری هستند . اما مشکل این است که این در دراز مدت ناپایدار است و این احتمال را بیشتر می نماید که ایالات متحده و چین نیز همچون کشور های دیگر مجبور به تحمل هزینه های افزایش یافته برای این نسل بشوند. در واقع افزایش قیمت در سرتاسر دنیا به یک شکل صورت بگیرد .

بیشتر بخوانید:

  • عکس | موشک مخوف آمریکایی سالم به دست روس ها افتاد

  • فیلم | لحظه پرتاب موشک غول پیکر آرتمیس برای فرستادن دوباره انسان به ماه

تجهیزات به کار رفته

اما لیکس اپل پرو به جز افزایش قیمت ها ، در رابطه با تجهیزات آیفون 15 اولترا نیز افشا سازی کرد و گفت : ممکن است شاسی تیتانیومی برای مدل های بعدی قرار داده گردد . اینکه آیا این اتفاق می افتد یا خیر ، باید دید ؛ اما همانطور که می دانید ، این ماده ای است که 35 برابر گران تر از فولاد ضد زنگ استفاده شده برای آیفون 14 پرو است. تیتانیوم تنها با 40 درصد وزن به مقدار فولاد ضد زنگ قوی است، زمانی که آیفون 14 پرو مکس با وزن 240 گرمی یکی از سنگین ترین گوشی های دنیا است و این فاکتور مهمی است. اپل بعلاوه می تواند قدرت شاسی را به خطر بیندازد و در عین حال سبک تر از مدل قبلی خود باشد. در حالی که افزایش هزینه های فراوری همواره منجر به افزایش قیمت می گردد؛ پس خود را آماده کنید.

در زمان تورم شدید و بحران هزینه های زندگی، تصور اینکه اپل برای دومین سال متوالی قیمت آیفون را افزایش خواهد داد، شوکه نماینده است. حتی مشتریان آمریکایی هم اکنون تا 15 درصد بیشتر برای خرید آیفون هزینه می نمایند. این به این علت است که آیفون 14 پلاس با قیمت 899 دلار جایگزین آیفون 13 مینی با قیمت 699 دلار شد. بنابراین آیفون 14 با قیمت 799 دلار به نقطه ورود نو تبدیل شد .

منتظر افزایش بیشتر قیمت آیفون در سال 2023 باشید . حداقل به نظر می رسد که در ازای آن USB-C دریافت خواهید کرد.

58321

منبع: خبرآنلاین

به "خبر بد برای هواداران گوشی آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد برای هواداران گوشی آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید