داورزنی: به کشتی 2 برابر سایر رشته ها پرداختی داشتیم، از اعزام های غیر ضروری و افراد اضافی باید خودداری گردد

به گزارش نقد و بررسی سینما، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مگر همه کشورهای اروپایی در جام تختی ما و یا سایر جام هایمان شرکت می نمایند؟ ما هم قرار نیست در همه جام ها شرکت کنیم.

داورزنی: به کشتی 2 برابر سایر رشته ها پرداختی داشتیم، از اعزام های غیر ضروری و افراد اضافی باید خودداری گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی نقد و بررسی سینما، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع فدراسیون کشتی گفت: وقتی می گوییم مدیریت منابع یعنی از سفرهای غیر ضروری و سفر افراد غیر ضروری خودداری کنیم. بیشترین پول را به فدراسیون های کشتی و فوتبال داده ایم.اگر این دو را کنار بگذاریم پرداختی ما به تکواندو، کاراته، جانبازان و ... نصف کشتی است. نگاه ما به کشتی نگاه ویژه است و کسی در آن شکی ندارد. وزارت ورزش می گوید آقای دبیر من به شما در بهترین شرایط و تخصیص صد در صد 12 و نیم میلیارد بیشتر نمی توانم بدهم. ما در کشتی سال گذشته بیش از صد در صد پرداخت کردیم و با یاری حامی اقتصادی، انستیتو و... ساختند و سالی هم 400 یا 500 میلیون از حامی اقتصادی گرفتند. در میزبانی ها هم کشتی با حمایت استانداران و وزارت مسابقات برگزار می شد.

معاون وزیر ادامه داد: قبلا اگر یک اردو با 50 میلیون تومان انجام می شد الان 3 برابر شده است یا در اعزام ها هم همین طور.در اعزام ها باید از فرستادن افراد غیر ضرور خودداری گردد. نمی گردد در هر رویدادی که در اروپا برگزار می گردد کشتی شرکت کند، قرار باشد اینطور باشد نمی گردد که مدیریت کرد.نتیجه اش این می گردد که به آژانس و این و آن بدهکار می شویم. در مجموع 5 تا 6 هزار نفر از اعزام ها در شورای برون مرزی از اعزام های غیرضروری جلوگیری کردیم و میزان اعزام ها در همه فدراسیون به دقت نظارت می گردد.

داورزنی گفت: مگر همه کشورهای اروپایی در جام تختی ما و یا سایر جام هایمان شرکت می نمایند؟ ما هم قرار نیست در همه جام ها شرکت کنیم.درخواستم از دبیر این است مدیریت نمایند. 30 میلیارد بدهی اقتصادیاتی را حل می کنیم اما اینکه عنوان می گردد 20 میلیارد بدهی دیگر وجود دارد را باید دوستان مدیریت نمایند.با خادم هم نظر بودیم که به شرکت تجهیز نباید اجاره داده گردد. باید منابع جدید اقتصادی ایجاد گردد و فدراسیون دنبال اسپانسر برود.دولت به وظایفش عمل اما از این به بعد باید آقای دبیر دنبال منابع جدید برود. همه فدراسیون ها به آژانس ها و ...بدهی دارند اما باید معقول باشد. الان هم دبیر در اعزام ها صرفه جویی را رعایت نمایند تا بحث را مدیریت نمایند.باید دنبال اسپانسر و منابع اقتصادی جدید برود. نباید چشم مان فقط به دولت باشد.این بدهی ها تعهدی است که ایجاد شده و فدراسیون نباید تعهد جدید ایجاد کند.

وی توضیح داد: در قانون پیش بینی شده شرط معافیت فدراسیون ها از اقتصادیات اظهارنامه است که فدراسیون ها ارائه نداده اند. خود من در فدراسیون والیبال بارها با دوستان اداره اقتصادیات صحبت کردم اما یکبار هم نگفتند اظهار نامه بدهید اما به یکباره سال 95 گفتند چرا 4 سال اظهار نامه نداده اید. خوشبختانه وزیر اقتصاد دستور داده از ظرفیت های قانونی استفاده گردد تا بحث اقتصادیات فدراسیون ها حل گردد.بحث اقتصادیات و حقوق را باید فدراسیون ها به موقع پرداخت نمایند. هر گونه پرداختی در وزارت در سیستم بالادستی مانیتورینگ می گردد و شفافیت در دریافت ها و پرداخت هاست.دولت به دنبال شفافیت اقتصادی است و بصورت جدی موارد اقتصادی پیگیری می گردد.

داورزنی توضیح داد: اتحادیه جهانی درباره بدهی ها تهدید نموده است چرا که بارها وعده داده شده و انجام نشده است. این موارد در شان ورزش و نام ایران نیست. این موضوع کشتی اهمیت ویژه ای دارد و باید راه حل لازم برای پرداخت بدهی ها صورت گیرد.

داورزنی اضافه کرد: بدهی هایی را ما قبول داریم که ثبت شده باشد و باید تمام موارد ادعایی در بدهی ها باید ثبت شده باشد. با صحبت های مطرح شده ما 254 هزار فرانک بدهی به فدراسیون جهانی را قبول داریم.

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "داورزنی: به کشتی 2 برابر سایر رشته ها پرداختی داشتیم، از اعزام های غیر ضروری و افراد اضافی باید خودداری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: به کشتی 2 برابر سایر رشته ها پرداختی داشتیم، از اعزام های غیر ضروری و افراد اضافی باید خودداری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید