طرح های خدماتی دهکده های گردشگری بوشهر در کمیته فنی آنالیز می گردد

به گزارش نقد و بررسی سینما، خبرنگاران: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: در خواست اجرای طرح های خدماتی ماند هتل، رستوران، مکان های اقامتی و آلاچیق دردهکده های گردشگری استان بوشهر در کمیته فنی آنالیز می گردد.

طرح های خدماتی دهکده های گردشگری بوشهر در کمیته فنی آنالیز می گردد

به گزارش نقد و بررسی سینما از بوشهر، محمدابراهیم فروزانی بعدازظهر امروز در نشست آنالیز فرایند اجرایی دهکده های گردشگری استان بوشهر با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به بوشهر ساخت دهکده های گردشگری مورد آنالیز نهاده شد گفت: دراین سفر ساخت دو دهکده گردشگری در بوشهر و گناوه تصویب شد.

وی با بیان اینکه ساخت چند دهکده گردشگری دیگر دراستان بوشهر درحال پیگیری است گفت: علاوه بر 2 دهکده گردشگری یاد شده 8 دهکده دیگر درنقاط مختلف استان بوشهر در حال پیگیری است که به این ترتیب درتمامی شهرستان های استان بوشهر یک دهکده گردشگری ایجاد می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با بیان اینکه ساخت هتل در استان بوشهر در اولویت برنامه های حوزه گردشگری است اضافه کرد: شش موافقت اصولی برای ساخت هتل دراستان بوشهر صادر شده که 2 موافقت اصولی آن هعتل 4 ستاره است.

فروزانی از ساخت شش مجموعه توریستی دراستان بوشهر خبرداد و گفت: پنج رستوران و 2 کشتی تفریحی دراستان بوشهر موافقت اصولی آن صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه یک هتل، 2 هتل آپارتمان، سه دفترخدمات سفر و سه رستوان دراستا بوشهر راه اندازی شده است بیان نمود: سال قبل در حوزه اعتبارات فصل فرهنگی هنری 240 میلیارد ریال اعتبار بین دستگاههای مختلف برای اجرای طرح های مختلف فرهنگی هنری توزیع شد.

فروزانی از تشکیل کمیته فنی ویزه آنالیز ساخت هتل دراستان خبرداد و تاکید نمود: در خواست اجرای طرح های خدماتی ماند هتل، رستوران، مکان های اقامتی و آلاچیق دردهکده های گردشگری استان بوشهردرکمیته فنی آنالیز می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اضافه کرد: بخشی از از این طرح ها درحوزه گردشگری و حوزه های بافت تاریخی و میراث فرهنگی است.

ب

منبع: تسنیم

به "طرح های خدماتی دهکده های گردشگری بوشهر در کمیته فنی آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های خدماتی دهکده های گردشگری بوشهر در کمیته فنی آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید