فتحی: استراماچونی چه بازی امروز را ببرد و چه ببازد در استقلال می ماند

به گزارش نقد و بررسی سینما، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بحث حضور مجیدی در استقلال کذب است و استراماچونی با هر نتیجه ای که امروز بگیرد به کارش ادامه می دهد.

فتحی: استراماچونی چه بازی امروز را ببرد و چه ببازد در استقلال می ماند

به گزارش گروه ورزشی نقد و بررسی سینما، امیر حسین فتحی مدیرعامل تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه بازی حساس تیمش برابر پرسپولیس گفت: برای بازی شهرآورد پیشنهاد ما استفاده از قانون 90 به 10 بود و این موضوع را در سازمان لیگ صورت جلسه کردیم، اما متاسفانه زیر ساخت های لازم برای این مساله فراهم نبود و امیدوارم سال آینده امکاناتی فراهم گردد تا تیم ها از امتیاز میزبانی بهره مند شوند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه گفت: بازی امروز 50-50 است و امیدوارم میزبانی ما در این بازی برایمان خوش یمن باشد. قرار است بازی برگشت هم به صورت 50-50 برگزار گردد.

بیشتر بخوانید: تشویق گزینه سرمربیگری استقلال

فتحی درباره اینکه پرسپولیسی ها اعلام کردند باشگاه استقلال بلیت در اختیار آن ها قرار نداده گفت: اصلا بلیت در اختیار ما هم نبوده و ما به پیشکسوتان خودمان هم نتوانستیم بلیت بدهیم. بلیت های بازی در اختیار شرکت توسعه است و اصلا بلیت فروشی صورت نگرفته، تنها تعدادی بلیت به صورت ویژه بوده که در اختیار باشگاه استقلال قرار داشته است و خود وزارت و حراست به صورت جداگانه بلیت های استقلال و پرسپولیس را دادند.

فتحی درباره صحبت های روز گذشته سرمربی پرسپولیس مبنی بر این که قصد داشته دیاباته را جذب کند، اما قیمت بالای این بازیکن مانع از انتقال او به پرسپولیس شده گفت: دیاباته را به قیمتی که باید می خریدیم، خریدیم. کالدرون هم یک هفته بعد از دیاباته به ایران آمد.

او در ادامه عنوان نمود: بچه های استقلال برای پاداش بازی نمی نمایند و برای پیراهن و ستاره هایشان بازی می نمایند

وی درباره محرومیت فرشید اسماعیلی در این بازی گفت: همه تلاشمان را کردیم تا محرومیت فرشید اسماعیلی لغو گردد، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و برای بازی امروز او را در اختیار نداریم.

مدیرعامل استقلال درباره شایعاتی که پیرامون اخراج استراماچونی از استقلال در صورت باخت در شهرآورد امروز و جانشینی مجیدی به جای مربی ایتالیایی استقلال مطرح شده گفت: استقلال نتیجه می گیرد و استراماچونی چه بازی امروز را ببرد و چه ببازد در استقلال می ماند. جانشینی مجیدی به جای استراماچونی هم نظر شما است. استراماچونی با ما قرارداد 2 ساله دارد و همین جا به کارش ادامه خواهد داد. بحث حضور مجیدی در استقلال کذب است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فتحی: استراماچونی چه بازی امروز را ببرد و چه ببازد در استقلال می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: استراماچونی چه بازی امروز را ببرد و چه ببازد در استقلال می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید