مهمترین نکات برای یک تعطیلات سازگار با محیط زیست

به گزارش نقد و بررسی سینما، در زمان مسافرت به کل دنیای بزرگ بسیاری از مسافران احساس مسئولیت زیست محیطی خود را از دست می دهند و طبیعت را زیر پا می گذارند. در اینجا نکات تفریحات سازگار با محیط زیست را عنوان می کنیم. مهمترین نکات سفرهای سازگار با محیط زیست به شما یاری خواهند کرد که در کنار لذت بردن از سفر مراقب طبیعت هم باشید. با این پست خبرنگاران همراه باشید تا فعالیت های سازگار با محیط زیست را به شما معرفی کنیم؟!

مهمترین نکات برای یک تعطیلات سازگار با محیط زیست

گزینه هایی برای پژوهش در گردشگری اقیانوس آرام

اگر شما در حال مطالعه سفرهای سازگار با محیط زیست هستید، در مسیر درستی قرار دارید. یکی از مهمترین مراحل برای تعطیلات محبت آمیز در زمین انجام تکالیف است. درک اثرات سفر شما در آب و هوا این حس را به شما القا می نماید که هر کاری برای از بین بردن یا کم کردن اثرات کربنی خودتان بکنید.

اقامت های سازگار با محیط زیست پیدا کنید

شما می خواهید هتلی با کمترین تاثیرات بر محیط زیست پیدا کنید. در حال حاضر گزینه های بیشتری با استراحتگاه های لوکس وجود دارند که به تمرینات مسئولیت پذیر متعهدند. هنگام آغاز جست و جو برای اقامتگاه های سازگار با محیط زیست از این اقدامات یا سیاست های اساسی مطمئن شوید:

-تعهد به کاهش ضایعات و بازیافت

-وسایلی با انرژی های تتازه پذیر و مسئولیت پذیر

-بررسی سیاست های زیست محیطی برای رعایت هر استاندارد تازه، به طور منظم

-افزایش آگاهی زیست محیطی کارکنان و آموزش آن ها در خصوص سیاست ها و اثرات محیطی کار آن ها

-نشان دادن این تعهد به مشتریان

-در صورت موجود بودن مواد اولیه استفاده مجدد یا بازسازی شده را بخرید

-تایید شده به وسیله موسسات دولتی که در کاهش اثرات کربنی نقش دارند

-همکاری با تامین نمایندگان مسئول و نهادهای دولتی اختصاص یافته به کاهش کربن

سفر سبک تفریحات سازگار با محیط زیست

هواپیماهای سنگین تر اثرات کربنی بزرگتری را ایجاد می نمایند. بنابراین سبک بسته بندی کنید و وزن کلی هواپیمای خود را به طور قابل توجهی کاهش دهید. ادامه دهید و آن جفت کفش اضافی، چتر یدکی را عقب بگذارید. اوزون از شما در انجام فعالیت های سازگار با محیط زیست تشکر خواهد نمود.

حمل و نقل زمینی محبت آمیز

حمل و نقل عمومی، دوچرخه سواری، خدمات مشترک سواری محلی و پیاده روی خوب و قدیمی یکی از ساده ترین راه های کاهش انتشار کربن در زندگی روزمره شما خواهد بود. فراموش نکنیم که همین کارها را در تعطیلات خود انجام دهیم تا از سفرهای سازگار با محیط زیست بهره مند شویم.

پروازهای بدون توقف

تلاشی راجع به کاهش رد کربنی که به وسیله فرود و پرواز متعدد به وجود می آیند انجام دهید و منتظر یک پرواز بدون توقف باشید. در صورت امکان پرواز بدون توقف به مقصد خودتان را بگیرید.

به سیاست های زیست محیطی در تفریحات سازگار با محیط زیست توجه کنید

زمانی که به یک محل تازه می روید، سیاست هایی که راجع به محیط زیست اجرا نموده اند، انجام دهید. بنابراین به یاد داشته باشید که هنگام عبور از مرزهای بین المللی همواره از راه های محیط زیستی معمول آن قلمرو بهره ببرید تا خودتان را برای اقدامات لازم برای تمیز نگه داشتن زمین آماده کنید.

نرم افزار سفرهای زیست محیطی

علاقه پر رونق به راه های سفری تازه، توسعه دهندگان فناوری را در همه جا به کار انداخته است تا مسائل شما را گرفته و راه حلی برای آن ها در تلفن هوشمندتان ارائه دهند. نرم افزارها آینده و حال حاضر ما هستند. بنابراین جستجوی خود برای برترین آن ها را آغاز کنید.

از شرکت های تور مشکوک اجتناب کنید

اگر تصمیم دارید که از یک راهنمای تور حرفه ای برای با تور خودتان بهره ببرید مطمئن شوید که پروتکل ها و شیوه های آن ها را بخوانید زیرا ممکن است آن ها در خصوص وضع زباله ها یا رفتار با حیات وحش محلی و تاثیر آن ها بر زیست بوم، مسئولانه رفتار ننمایند. اطمینان حاصل کنید که هر شرکتی که انتخاب می کنید در راستای شیوه های مسئولیت پذیری باشد که مانع زیست بوم طبیعی نباشند.

سیگار نکشید

لطفا هنگام بازدید از خانه کسی سیگار نکشید. اگر اصرا دارید، قوانین را به طور معمول دنبال کنید، سیگار کشیدن را در منطقه ها تعیین شده انجام دهید. منطقه ها گردشگری پرجمعیت، منطقه های با تعداد زیادی کودک، ایستگاه های قطار و به خصوص مکان هایی که در آن ها از حیوانات نگهداری می نمایند، هستند. هرگز نباید در آن ها سیگار بکشید.

هیچ ردی از خودتان به جا نگذارید

تعریف یک سفر پاک این است که به جز جا گذاشتن چندین دلار در جیب کسب و کارهای محلی، ردی از خودتان به جا نگذارید. با توجه به این ها چیزهایی مانند این که آدامستان را به دیوار نچسبانید، آشغال نریزید و غیره، عنصر مهم این است که به خودتان این را یادآوری کنید که پس از خودتان همه جا را تمیز کنید.

به علائم وارد این منطقه نشوید، توجه کنید

ما این اطمینان را به شما می دهیم که این نشانه ها فقط برای از بین بردن تفریح های شما نیستند و یک هدف واقعی دارند. مسئولیت شما این است که حرمت این حوزه ها را با افتخار حفظ کنید و از نشانه های اخطار عبور نکنید. ممکن است در ناحیه ای قرار گیرید که زیست بوم شنماینده باشد و حضور شما می تواند آن را خراب کند یا اینکه به یکپارچگی قدیمی این موقعیت را به طور دائمی با حضورتان آسیب وارد کنید.

به صورت محلی هزینه کنید

زمانی که در یک مکان تازه هستید، مطمئن باشید که پول های خود را ترجیحا در موسسات محلی صرف کنید نه در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ که روی پول های مانده خودتان حساب کنید. در هنگام غذا خوردن، کسب و کارهای محلی را انتخاب کنید، شرکت های تور را انتخاب کنید، مقررات را رعایت کنید و همواره به جای زنجیره های بزرگ جاهای کوچک تر را انتخاب کنید. گردشگری بخش مهمی از اقتصاد محلی است و نگه داشتن پول در کسب و کارهای کوچک می تواند هدف سفرتان را بهتر کند و به رفاه آن ها یاری کند. بنابراین سفر خود را برای همه سودمند کنید و پول ها را در خانه نگه دارید.

داوطلب باشید

صرف کردن یک روز برای کارهای خیریه در یک مدرسه محلی، یتیم خانه و یا خانه سالمندان اهمیت بازدید شما را افزایش می دهد، زندگی مردم محلی را غنی می نماید و به شما احساس قدردانی چشمگیری راجع به خانه خودتان می دهد.

منبع: همگردی

به "مهمترین نکات برای یک تعطیلات سازگار با محیط زیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین نکات برای یک تعطیلات سازگار با محیط زیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید