مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مبارزه غولهای فناوری با جعل عمیق تا به روزرسانی گوشی گلکسی نوت 10

به گزارش نقد و بررسی سینما، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مبارزه غولهای فناوری با جعل عمیق تا به روزرسانی گوشی گلکسی نوت 10

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

این روزها ماجرای ویدئوها و تصاویر دیپ فیک یا جعل عمیق به شدت حاشیه ساز شده و بسیاری از اشخاص و نهادها را درگیر نموده است. اکنون دو شرکت سرشناس فیس بوک و مایکروسافت اعلام نموده اند که کوشش خواهند کرد تمامی ویدئوهای جعل عمیق را در پلتفرمهای خود نشانه گذاری نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ که از جدیدترین و محبوب ترین گوشی های این شرکت یک به روزرسانی نرم افزاری جدید را دریافت نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در ماه گذشته ، گزارشی منتشر شد مبنی بر این که محصولات جدید هواوی فاید دسترسی به امکاناتی مثل فروشگاه مشهور آنلاین اندرویدی ها یعنی پلی استور خواهد بود. اکنون به نظر می رسد این خبر صحت دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت پتروبراس که غول توسعه و صادرات نفت و گاز برزیل محسوب می گردد به دنبال تمرکز هر چه بیشتر روی صنایع رباتیک و هوش مصنوعی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

احتمالاً گوشی پیکسل 4 با ویژگی هایی جدید ماه آینده وارد بازار خواهد شد. بر اساس شایعات این گوشی دارای یک دوربین دوگانه در قسمت پشتی متشکل از دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و 16MP تله فوتو اسپرت است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مبارزه غولهای فناوری با جعل عمیق تا به روزرسانی گوشی گلکسی نوت 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مبارزه غولهای فناوری با جعل عمیق تا به روزرسانی گوشی گلکسی نوت 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید