نماینده کنگره: بر روی تحقیقات استیضاح ترامپ تمرکز خواهیم داشت

به گزارش نقد و بررسی سینما، یک نماینده مجلس نمایندگان آمریکا بر این باور است که تمرکز اصلی کنگره بر روی تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ خواهد بود.

نماینده کنگره: بر روی تحقیقات استیضاح ترامپ تمرکز خواهیم داشت

به گزارش گروه بین الملل نقد و بررسی سینما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جیم هیمز کننده دموکرات آمریکایی روز یکشنبه در اظهاراتی تاکید کرد: تحقیقات برای استیضاح رئیس جمهور متمرکز بر اتهاماتی است که ترامپ کمک نظامی به اوکراین را برای مجبور کردن این کشور با هدف تحقیق درباره جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا به حالت تعلیق درآورده است.

وی اضافه کرد: تصور می کنم احتمالا تمرکز ما بر روی این مساله خواهد بود که اقدامات ترامپ چه تهدیدی علیه امنیت ملی ما بوده است. در حالی که مسائل زیادی درباره این رئیس جمهور وجود دارد که می توان به آن رسیدگی کرد، نانسی پلوسی رئیس مجلس کنندگان نیز درک می کند که آمریکایی ها نیز این مسائل را با قلب و جان خود احساس می کنند که این رفتارها یک چالش برای امنیت ملی ما است.

در حالی که دموکراتهای کنگره روند تحقیقات از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به خاطر شکایت یک افشاگر اطلاعاتی در خصوص گفتگوی تلفنی جنجالی 25 جولای ترامپ با رئیس جمهور اوکراین آغاز کرده اند، ظاهرا یک افشاگر اطلاعاتی دیگر نیز قصد دارد شکایت مشابهی را علیه ترامپ مطرح کرده و در کنگره آمریکا شهادت دهد.

رئیس جمهور آمریکا نیز به شدت از افشاگر دوم اطلاعاتی انتقاد کرده است. ترامپ با انتشار توئیتی نوشت: این مقام که نامش هنوز محرمانه است، یک عضو توطئه عمیقی است که قصد ضربه زدن به ریاست جمهوری من را دارد.

گفتگوی تلفنی 25 جولای ترامپ با زلنسکی به جنجال بزرگ سیاسی در آمریکا تبدیل شده است.

پیش از این افشاگر اطلاعاتی آمریکا ترامپ را متهم کرده است که کمک نظامی ایالات متحده به اوکراین را به حالت تعلیق درآورده و آن را مشروط به تحقیقات ضد فساد رئیس جمهور اوکراین از جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نماینده کنگره: بر روی تحقیقات استیضاح ترامپ تمرکز خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده کنگره: بر روی تحقیقات استیضاح ترامپ تمرکز خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید