وجود حدود 100 هزار تن پسماند عمرانی در شهر کرمانشاه

به گزارش نقد و بررسی سینما، رئیس اداره مدیریت زیست محیطی و پسماند حفاظت محیط زیست کرمانشاه گفت : حدود 100 هزار تن پسماند عمرانی در شهر کرمانشاه وجود دارد.

وجود حدود 100 هزار تن پسماند عمرانی در شهر کرمانشاه

صلاح الدین محمودی رئیس اداره مدیریت زیست محیطی و پسماند حفاظت محیط زیست کرمانشاه با اشاره به حجم انبوه زباله های ساختمانی در کرمانشاه، گفت : شهر کرمانشاه متاسفانه فاقد سایت اصولی و مجوزدار برای دفع نخاله های ساختمانی است و هم اکنون 80 تا 100 هزار تن پسماند عمرانی در کرمانشاه وجود دارد که روز به روز بر میزان آن اضافه کرده می شود.

وی اضافه کرد: حدود 10 سال است که موضوع سایت دفن زباله های ساختمانی در کرمانشاه مطرح شده که یک نقطه در ضلع جنوب شرق شهر کرمانشاه و 2 نقطه در محدوده سراب نیلوفر برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره مدیریت زیست محیطی و پسماند حفاظت محیط زیست کرمانشاه شرح داد: پسماند های عمرانی علاوه بر آلودگی های محیط زیستی چهره زشتی را نیز برای شهر کرمانشاه رقم زده اند و براساس قانون مدیریت پسماند مسئول حل این موضوع شهرداری کرمانشاه است.

محمودی بیان نمود: با توجه به مصوبه کارگروه مدیریت پسماند یک ماه برای تعیین تکلیف پسماند های عمرانی به شهرداری کرمانشاه زمان داده شده تا موضوع را حل نماید.

وی ادامه داد: مجوز سایت ضلع جنوب شرق شهر کرمانشاه طی سالیان گذشته صادر شده و برای 2 نقطه دیگر مجوز های لازم صادر خواهد شد، اما تا به امروز اراده ای از سوی شهرداری برای حل مشکل مشاهده نشده است .

نقد و بررسی سینما کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وجود حدود 100 هزار تن پسماند عمرانی در شهر کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود حدود 100 هزار تن پسماند عمرانی در شهر کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید