یکی دو بازیکن استقلالی شبیه من بازی می کنند ، بازی استقلال ورزشگاه بروم دلم می گیرد!

به گزارش نقد و بررسی سینما، پیشکسوت آبی ها دربار دغدغه مربیگری در رده بزرگسالان اظهار کرد: امیدوارم مدارج را به خوبی طی کنم و پله پله رشد کنم تا به سرمربیگری برسم.

یکی دو بازیکن استقلالی شبیه من بازی می کنند ، بازی استقلال ورزشگاه بروم دلم می گیرد!

به گزارش نقد و بررسی سینما آرش برهانی در مورد عملکرد تیم فوتبال استقلال تهران در سال 1401 گفت: از نظر فوتبالی سال خوبی داشتیم. تیم ها و مربیان نتایج خوبی گرفتند. تیم امید قهرمان شد و تیم جوانان دوم. تیم نوجوانان سوم شد و تیم نونهالان اگر امتیازاتش برشود دوم می شود. توانستیم بازیکنان خیلی خوبی به فوتبال ایران معرفی کنیم. از لحاظ حرفه ای برای من سالی بسیار خوب بود و از این بابت خدا را شکر می کنم.

مهاجم اسبق استقلال درباره شباهت بازیکنان امید به خودش گفت: (با خنده) یکی دو بازیکن هستند که شبیه به خودم بازی می کنند. امیدوارم پیروز باشند و بتوانند در همه رده ها پیشرفت کنند. هدف ما رساندن این بازیکنان به تیم اصلی باشگاه است و امیدوارم به این هدف برسیم.

برهانی در مورد انتخاب مرد سال استقلال بیان کرد: مهدی قایدی پیشرفتی چشمگیر داشته و این اواخر واقعا عالی بازی کرده است. ارسلان مطهری بسیار باکیفیت بازی می کند. نمی توانم یک نفر را نام ببرم و چند نفر دیگر هم هستند که شایسته تقدیر برای بازی ها و عملکردشان هستند.

برهانی درباره تنگ شدن دلش برای بازی در ورزشگاه گفت: پس از خداحافظی از فوتبال تنها چهار یا پنج بار به ورزشگاه رفته ام. چون دلم می گیرد و تنگ می شود. به همین دلیل سعی می کنم به ورزشگاه نروم. هر زمان رفتم، دلم برای بازی تنگ شده است.

پیشکسوت آبی ها دربار دغدغه مربیگری در رده بزرگسالان اظهار کرد: امیدوارم مدارج را به خوبی طی کنم و پله پله رشد کنم تا به سرمربیگری برسم. امیدوارم سیستم درستی حاکم باشد که بتوانم در آن رشد کنم. خودمان در آکادمی همیشه پیگیر این مساله بوده ایم که چرا استقلال یک بازیکن ندارد که در همه رده های آکادمی رشد کرده باشد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مرفاوی در تمام رده ها مربیگری کرده و به بزرگسالان رسیده است. علیرضا منصوریان هم با طی کردن مدارج به نیمکت بزرگسالان رسید. امیدوارم من هم بتوانم پله پله رشد کنم و اگر روزی امکانش بود به نیمکت تیم اصلی برسم. هدفم خدمت به استقلال است.

آیا برهانی به عملکرد استقلال نمره قبولی می دهد؟ او پاسخ داد: قطعا به تیم نمره قبولی می دهم. استقلال در بازی های خود مالکیت دارد و از روش های مختلف برای رسیدن به گل استفاده می کند. این اتفاق مثبت و خوبی است. پس به عملکرد کلی تیم در سال 1401 نمره قبولی می دهم.

وی درباره عملکرد ساپینتو گفت: به او نمره قبولی می دهم. فوتبال خوب استقلال در لیگ برتر امسال ماحصل عملکرد خوب او و توانایی هایش فنی اش است و امیدوارم استقلال با ساپینتو جام بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "یکی دو بازیکن استقلالی شبیه من بازی می کنند ، بازی استقلال ورزشگاه بروم دلم می گیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی دو بازیکن استقلالی شبیه من بازی می کنند ، بازی استقلال ورزشگاه بروم دلم می گیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید