احتمال سرپرستی سجادی برای کاروان ایران در بازی های ساحلی آمریکا

به گزارش نقد و بررسی سینما، نخستین دوره بازی های ساحلی دنیا درحالی قرار است مهرماه سال آینده در آمریکا برگزار گردد که تکلیف سرپرست کاروان ایران برای این بازی ها معین نشده است.

احتمال سرپرستی سجادی برای کاروان ایران در بازی های ساحلی آمریکا

به گزارش خبرنگار ورزشی نقد و بررسی سینما، نخستین دوره بازی های ساحلی دنیا مهرماه سال آینده با اعلام آمادگی 40 کشور از جمله ایران به میزبانی سن دیگو در آمریکا برگزار می گردد.

این دوره از مسابقات در ورزش های سه گانه، بسکتبال، کوهنوردی، هندبال، کاراته، بادبانی، والیبال ساحلی، کشتی، اسکی روی آب، اسکی روی آب با تخته، فوتبال ساحلی، موج سواری، شنا، تنیس، دوچرخه سواری و اسکیت برد برگزار می گردد که ایران در فوتسال، کشتی، تنیس، والیبال ساحلی و بسکتبال (سه نفره) شرکت خواهد نمود.

در حالی این بازی ها 7 ماه دیگر شروع می گردد که هنوز از سوی کمیته ملی المپیک، سرپرستی برای کاروان ایران معرفی نشده است. ظاهرا نصرالله سجادی، که اخیرا به عنوان سرپرست ایران در المپیک 2020 انتخاب شده است، از شانس بیشتری برای سرپرستی برخوردار است. البته از آنجا که هنوز زمان زیادی تا مسابقات باقی مانده، این احتمال وجود دارد که گزینه های دیگری نیز برای سرپرستی کاروان معرفی شوند و باید صبر کرد و دید که در نهایت چه کسی سرپرست کاروان ایران در این بازی ها خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "احتمال سرپرستی سجادی برای کاروان ایران در بازی های ساحلی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال سرپرستی سجادی برای کاروان ایران در بازی های ساحلی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید