اعلام نحوه گزینش کاراته کاها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از زبان هروی

به گزارش نقد و بررسی سینما، سیدشهرام هروی شرایط و نحوه گزینش بازیکنان تیم ملی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و المپیک 2020 را تشریح کرد.

اعلام نحوه گزینش کاراته کاها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از زبان هروی

به گزارش نقد و بررسی سینما و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سید شهرام هروی با اشاره به اینکه سال 1398 به دلیل کسب سهمیه المپیک، سال مهمی برای کاراته ایران است و کوشش بازیکنان و کادر فنی بر آن خواهد بود که در امسال حداکثر سهمیه ممکن را به وسیله شرکت در مسابقات لیگ جهانی بدست آورند، گفت: احتیاج به همدلی و همفکری جامعه کاراته داریم تا بتوانیم با آرامش در کنار یکدیگر سال خوبی را برای کاراته ایران رغم بزنیم.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در اواخر فروردین ماه و به دلیل شرایط خاص کاراته به منظور کسب سهمیه المپیک، بازیکنان منتخب این رقابت ها در صورت دارا بودن معیارهای لازم و پشت سر گذاشتن مراحل نهایی، گزینش و به اردوی تیم ملی دعوت می شوند تا در کنار سایر بازیکنان تمرین نمایند.

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه چه نفراتی به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد، گفت: کادر فنی در این مورد تصمیم گیری خواهد نمود.

هروی ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکنان شرکت نماینده در مسابقات قهرمانی آسیا در صورت کسب مدال، امتیاز قابل توجهی برای سهمیه المپیک کسب خواهند کرد؛ لذا شاخص اصلی برای مسابقات آسیایی، رنگینگ المپیکی کاراته کاهاست، همچنین شرایط درون اردویی و عملکرد بازیکنان در مسابقات کاراته وان هم مورد آنالیز قرار خواهد گرفت و در نهایت بعد از مسابقات لیگ جهانی چین، نفرات اعزامی به آسیا با نظر نهایی کادر فنی معرفی خواهند شد.

وی اضافه نمود: البته بازیکنانی که به وسیله رقابت های قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی راه پیدا می نمایند در صورتی که عملکرد قابل قبولی در اردوهای تیم ملی داشته باشند و بتوانند کادر فنی را متقاعد نمایند، شانس حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را خواهند داشت و در صورت فراهم بودن شرایط، نفرات برتر هر وزن به کاراته وان ترکیه اعزام می شوند.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا 3 لیگ برتر و 3 لیگ سری آ را پیش رو داریم و اسامی نفرات نهایی برای اعزام به المپیک به وسیله رنگینگ 20 فروردین سال 1399 معین می گردد و باید منتظر تقویم فدراسیون جهانی در سال میلادی جدید باشیم که قطعا تا المپیک 2020، کاراته وان های دیگری هم خواهیم داشت که امتیازات همه آنها جمع می گردد و شرایط به گونه ای است که هر بازیکن صندلی خود را با توجه به امتیازاتش پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اعلام نحوه گزینش کاراته کاها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از زبان هروی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نحوه گزینش کاراته کاها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از زبان هروی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید