اساسینز کرید والهالا حالت روگ لایک رایگان دریافت می نماید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش نقد و بررسی سینما، یوبی سافت در جشن پانزدهمین سالگرد سری محبوب اساسینز کرید، یک حالت نو را برای نسخه والهالا با نام Forgotten Saga معرفی کرد.

اساسینز کرید والهالا حالت روگ لایک رایگان دریافت می نماید؛ تریلر آن را دیدن کنید

این حالت نو بازیکنان را به سرزمین نیفل هایم خواهد برد؛ یکی از نه بخش دنیا در دنیا شناسی نورس که در دوردست ترین منطقه ها شمالی واقع شده است و از یخ و مه پوشیده شده است. از طرفی گفته شده که گیم پلی این بخش از بازی های ژانر روگ لایت الهام گرفته شده و برای تجربه آن ظاهرا به بسته الحاقی Dawn of Ragnarok احتیاج دارید. این بسته الحاقی در 19 اسفند 1400 در دسترس نهاده شد و داستان ایوار را در کوشش برای نجات پسرش روایت کرد. با توجه به شباهت حال و هوای این بسته با حالت نو، این اقدام یو بی سافت تاحدی منطقی به نظر می رسد.

لازم به ذکر است که در کنار معرفی این حالت نو، یوبی سافت از عرضه چالش ها، سلاح ها و پازل های Tombs Of The Fallen متنوع و نوی برای بازی اطلاع داد. طبق اعلام رسمی این شرکت، پازل های ذکر شده در پاییز امسال در دسترس قرار خواهند گرفت. از طرفی اواخر امسال، قسمت آخر داستان ایوار به عنوان یک فصل رایگان برای همه بازیکنان روی همه پلتفرم ها عرضه خواهد شد.

بعلاوه یک نسخه مستقل از Discovery Tour: Viking Age که امکان دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص وایکینگ ها و ساکسون ها را در محیطی غیر خشونت آمیز فراهم می نماید، به تازگی روی پلتفرم های مختلف منتشر شده است. این بخش در واقع دارای یک خط داستانی با هشت ماموریت در نروژ، انگلستان، آزگارد و جوتونهایم است و به بازیکنان این فرصت را می دهد تا قرن نهم را از دیدگاه وایکینگ ها و ساکسون ها تجربه نمایند.

در نهایت گفته شده که یک رویداد ویژه در ماه سپتامبر امسال قرار است برگزار گردد تا در آن در خصوص آینده مجموعه اساسینز کرید صحبت گردد. در این رویداد احتمالا شاهد اطلاعاتی در خصوص نسخه ریفت، نکسوس به همراه اساسینز کرید اینفینیتی باشیم. اثری که قرار است فرایند سری را تغییر دهد و انتظارات از آن به شدت بالا است.

بازی اساسینز کرید والهالا هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است. به نظر می رسد که حالت نو Forgotten Saga نیز در اواخر امسال عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Rock Paper Shotgun

منبع: دیجیکالا مگ

به "اساسینز کرید والهالا حالت روگ لایک رایگان دریافت می نماید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساسینز کرید والهالا حالت روگ لایک رایگان دریافت می نماید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید