آغاز بتای آزاد Ghost Recon Breakpoint تاخیر خورد

به گزارش نقد و بررسی سینما، عنوان Ghost Recon Breakpoint هفته آینده به طور رسمی عرضه خواهد شد و پایان در دسترس بازی بازان قرار خواهد گرفت. این بازی با این امید ساخته شده که به تعداد کاربران بسیار بالایی دست پیدا کند و بتواند عده زیادی از بازی بازان را به سمت خود جلب کند تا به تجربه بخش های مختلف این بازی بپردازند.

آغاز بتای آزاد Ghost Recon Breakpoint تاخیر خورد

با توجه به مقدار بسیار زیاد محتویات مختلف این بازی، برنامه هایی که پس از عرضه آن در نظر گرفته شده اند و همینطور ویژگی ها و امکانات بسیار زیادی که در بخش های مختلف این بازی در اختیار بازی بازان قرار داده خواهد شد، کاملا واضح و معین است که این بازی میخواهد روی همه پلتفرم های مقصد خود یک عنوان بسیار درخشان و ارزشمند به نظر بیاید.

امروز قرار بود روزی باشد که ما شانس تجربه و انجام دادن این بازی را در بتای آزاد آن به دست بیاوریم. اما اکنون به نظر می رسد که ظاهرا تیم سازنده و توسعه دهنده این بازی با مشکل رو به رو شده است.

همانطور که حساب رسمی این بازی در شبکه اجتماعی توییتر نیز اعلام نموده است، به نظر می رسد که تاریخ شروع بتای آزاد این بازی تاخیر خورده و به زمان دیگری موکول شده است. این دموی آزاد در اصل قرار بود از امروز شروع به کار کند و تا یکشنبه 29 سپتامبر برابر با 7 مهر ماه ادامه پیدا کند که هنوز شروع نشده است. این بتا قرار بود دو ساعت پیش شروع گردد اما ظاهرا تیم سازنده و توسعه دهنده آن به زمان بیشتری برای آماده سازی سرورهای آن احتیاج دارند. هنوز حتی یک کلمه هم از سازنده های این بازی درمورد این که ما چقدر باید برای شروع این بتا صبر کنیم، اعلام نشده است و یا این که این تاخیر فقط چند ساعت طول خواهد کشید و یا ما باید یک یا چند روز دیگر برای تجربه بتای این بازی صبر کنیم. به هر حال با توجه به این که نسخه اصلی این بازی 12 مهر برابر با 4 اکتبر به عرضه خواهد رسید، سازندگان فرصت چندان زیادی برای برطرف و اصلاح این ایراد فنی ندارند.

همانطور که اشاره شد، عنوان Ghost Recon Brekpoint قرار است در تاریخ 12 مهر ماه برابر با 4 اکتبر 2019 میلادی به عرضه برسد. کاربران پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی می توانند در این روز این بازی را تجربه نمایند، اما کاربران پلتفرم استریم نماینده گوگل استیدیا باید تا ماه نوامبر صبر نمایند تا اول این کنسول عرضه گردد و سپس به تجربه Breakpoint بپردازند.

منبع: وینفون

به "آغاز بتای آزاد Ghost Recon Breakpoint تاخیر خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز بتای آزاد Ghost Recon Breakpoint تاخیر خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید