استقلال 5 - 0 نفت آبادان، استقلال با آتش زدن نفت از تراکتور سبقت گرفت

به گزارش نقد و بررسی سینما، استقلال در دیداری از هفته دهم لیگ برتر در روزی که میزبان نفت آبادان بود پیروز شد یک پیروزی ارزشمند را کسب کند.

استقلال 5 - 0 نفت آبادان، استقلال با آتش زدن نفت از تراکتور سبقت گرفت

به گزارش گروه ورزشی نقد و بررسی سینما، استقلال در دیداری از هفته دهم لیگ برتر و در روزی که میزبان نفت آبادان بود پیروز شد این تیم را با حساب 5 بر 0 شکست دهد.

بازی با حملات همه جانبه استقلال شروع شد و آبی ها در همان دقایق ابتدایی روی اشتباه عجیب ناصر سالاری توسط محمد دانشگر به گل رسیدند. این شروع طوفان آبی ها بودو شاگردان استراماچونی حدفاصل دقایق 21 تا 31 سه بار دیگر توسط شیخ دیاباته، مهدی قائدی و وریا غفوری به گل رسیدند تا در همان یک سوم ابتدایی بازی 4 بار دروازه نفت را باز نموده باشند. پس از گل چهارم آبی ها چند موقعیت خطرناک دیگر در نیمه نخست داشتند که این موقعیت ها از دست رفتند و نیمه نخست با پیروزی 4 بر 0 استقلال به سرانجام برسد.

نیمه دوم نیز در شرایطی شروع شد که اسکوچیچ با دو تغییر در ترکیب خود به دنبال جبران نتییجه بود با این حال دفاع منسجم آبی ها و سردرگمی بازیکنان نفت در یک سوم تهاجمی باعث شد تا طلایی پوشان نفت در نیمه دوم نیز ناکام باشند. یاران استراماچونی در نیمه دوم بازی با نفت نیز پیروز به گلزنی شدند و میلیچ در دقیقه 72 پنجمین گل این تیم را به ثمر رساند و بازی در نهایت با رجحان 5 بر 0 آبی ها به سرانجام رسید تا شاگردان استراماچونی پنجمین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر و هفتمین پیروزی متوالی خود در تمامی رقابت ها را به دست آورده باشند.

با این نتیجه استقلال 19 امتیازی شد و به رده سوم جدول لیگ برتر صعود کرد. نفت آبادان نیز پس از 6 هفته مغلوب شد تا با دو پله سقوط در جدول، در رده هفتم قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استقلال 5 - 0 نفت آبادان، استقلال با آتش زدن نفت از تراکتور سبقت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال 5 - 0 نفت آبادان، استقلال با آتش زدن نفت از تراکتور سبقت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید