اشتوتگارت 1- 3 بایرن مونیخ؛ صدرنشینی حفظ شد

به گزارش نقد و بررسی سینما، بایرن مونیخ پیروز شد با نتیجه 3-1 اشتوتگارت را شکست داد و همچنان در صدر جدول بوندسلیگا قرار گیرد.

اشتوتگارت 1- 3 بایرن مونیخ؛ صدرنشینی حفظ شد

به گزارش گروه ورزشی نقد و بررسی سینما، صدرنشین رقابت های بوندسلیگا امروز از سری مسابقات هفته نهم مهمان اشتوتگارت بود که نهایتا لحظاتی پیش این بازی با نتیجه 3-1 به سود بایرن مونیخ سرانجام یافت.

بایرن مونیخ می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل اول دست پیدا کند اما ضربه سر رابرت لواندوفسکی با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد تا کار همچنان بدون گل دنبال گردد.

در ادامه کار متعادل دنبال شد تا اینکه برخلاف انتظار اشتوتگارت به گل اول دست یافت. ضد حمله بازیکنان تیم میزبان با ارسال پاس سیلاس فوندو به دهانه دروازه همراه بود و اشتباه مانوئل نویر در زمان بندی باعث شد که تانگوی کولیبالی دروازه خالی بایرن مونیخ را باز کند و کار 1-1 گردد.

بعد از دریافت گل بایرن مونیخ توپ و میدان را در اختیار گرفت و می توانست روی ضربه والی و فوق العاده سرژ گنابری به گل تساوی دست پیدا کند اما دروازه بان حریف عکس العمل خوبی نشان داد.

در دقیقه 38 بالاخره حملات بایرن مونیخ نتیجه داد و این تیم به گل تساوی دست یافت. ضد حمله بازیکنان این تیم با ارسال پاس توماس مولر به کینگزلی کومان همراه بود و این بازیکن نیز با یک حرکت در عرض و ضربه ای دقیق کار را به تساوی کشاند.

چند دقیقه بعد اشتوتگارت توانست به گل دوم دست پیدا کند اما داور بعد از مراجعه به VAR به دلیل خطا روی مانوئل نویر گل فیلیپ فورستر را نپذیرفت.

در حالی که بازی به لحظات سرانجامی خود در نیمه اول نزدیک می شد بایرن مونیخ توانست گل دوم را هم وارد دروازه اشتوتگارت کند. شوت مهارنشدنی از ستاره لهستانی باواریایی ها یعنی رابرت لواندوفسکی وارد دروازه شد تا نیمه اول با نتیجه 2-1 تمام گردد.

در نیمه دوم باز هم این بایرن مونیخ بود که به حملات خود ادامه داد و می توانست توسط کینگزلی کومان به گل سوم دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با بدشانسی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در حالی که بازی به لحظات سرانجامی خود نزدیک می شد تعویض طلایی هانسی فلیک گل سوم را هم برای بایرن مونیخ به ثمر رساند. حرکت در عرض داگلاس کاستا از جناح راست و ضربه پای چپ به این بازیکن نتیجه را 3-1 کرد.

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا بایرن مونیخ سه امتیاز دلچسب را در مقابل اشتودگارت به دست آورده باشد و همچنان صندلی خود را در صدر جدول حفظ کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اشتوتگارت 1- 3 بایرن مونیخ؛ صدرنشینی حفظ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتوتگارت 1- 3 بایرن مونیخ؛ صدرنشینی حفظ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید