اطلاعیه استقلالی ها درباره بارگذاری مدارک مجوز حرفه ای

به گزارش نقد و بررسی سینما، باشگاه استقلال درخصوص روند بارگذاری مدارک جهت دریافت مجوز حرفه ای اطلاعیه ای را صادر کرد.

اطلاعیه استقلالی ها درباره بارگذاری مدارک مجوز حرفه ای

به گزارش خبرنگار ورزشی نقد و بررسی سینما، باشگاه استقلال همچنان مشغول بارگذاری و ارسال مدارک جهت دریافت مجوز حرفه ای جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیاست. گفته می گردد که امروز آخرین روز ارسال مدارک است و آبی ها نیز دست از کوشش برنداشته اند.

حامد افضلی مدیر بین الملل باشگاه استقلال در گفتگویی که با رسانه رسمی آبی ها داشت، در مورد مطالب منتشر شده در مورد بارگذاری مدارک حرفه ای سازی استقلال، گفت: اینکه گفته می گردد ما تازه بارگذاری مدارک را شروع نموده ایم، درست نیست. از شش ماه پیش تا امروز و به تدریج با باز شدن سامانه مربوطه، بیش از 2 هزار مدرک و مستندات مورد احتیاج در سیستم CLAS بارگذاری شده است.

وی افزود: در حالی که طبق قانون، بارگذاری مدارک مربوط به سطح A برای کسب مجوز کافی است، اما سال جاری ما نه تنها این مدارک را بارگذاری کردیم، بلکه مدارک موارد B هم بارگذاری شده است.

افضلی در انتها افزود: دیروز چند مورد جزئی به جای مانده نیز در سامانه مربوطه بارگذاری شد تا نقصی از این جهت ایجاد نگردد. ضروری است این نکته را هم بگویم مدارک مرتبط با بحث های ورزشی و پرسنلی در گذشته بارگذاری و تاییده آن هم صادر شده بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اطلاعیه استقلالی ها درباره بارگذاری مدارک مجوز حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه استقلالی ها درباره بارگذاری مدارک مجوز حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید