اظهار نظر مدیرعامل هواوی درباره استفاده از اندروید

به گزارش نقد و بررسی سینما به نقل از بی جی آر، پس از اجرای تحریم های آمریکا علیه هواوی، خبرهایی از توسعه سیستم عامل مخصوص موبایل های این شرکت منتشر می گردد.

اظهار نظر مدیرعامل هواوی درباره استفاده از اندروید

حتی این شرکت چینی برند Hongmeng را در چند بازار ثبت نموده است. اما اکنون به نظر می رسد هواوی هنوز درباره استفاده از این سیستم عامل در موبایل هایش مطمئن نیست. این شرکت به تازگی اعلام نموده همچنان از سیستم عامل اندروید در موبایل هایش استفاده می نماید.

لیانگ هوا مدیرعامل هواوی طی یک کنفرانس خبری در شنژن گفت: ما هنوز تصمیم نگرفته ایم سیستم عامل Hongmeng را به سیستم عامل OSموبایل توسعه دهیم یا خیر.

این اظهار نظر در حالی بیان می گردد که یکی از موسسان هواوی در مصاحبه ای با یک نشریه فرانسوی گفته بود سیستم عامل OSهواوی سریع تر از اندروید است.

به گفته هوا، Hongmengدر اصل برای استفاده در حوزه اینترنت اشیا توسعه یافته بوده و هواوی همچنان ترجیح می دهد در موبایل هایش از اندروید استفاده کند.

اظهار نظر این مدیر همچنین نشان دهنده مشکل اصلی هواوی با Hongmeng است. این سیستم عامل قابلیت های جذاب اندروید (پلی استور و اپلیکیشن های گوگل) و همچنین اعتبار همراه آنها را ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اظهار نظر مدیرعامل هواوی درباره استفاده از اندروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهار نظر مدیرعامل هواوی درباره استفاده از اندروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید