اخبار اقتصادی

خودروساز معروف موبایل می سازد!، عکس

پولستار به عنوان رقیب تسلا در صنعت خودروهای برقی، می خواهد وارد بازار موبایل گردد.

1 اردیبهشت 1403

الان بخر، بعدا پرداخت کن؛ چطور از خرید اعتباری خبرنگاران استفاده کنیم؟

اگر عبارت خرید اعتباری از خبرنگاران تا به امروز به گوشتان نخورده یا درباره اش شنیده اید اما اطلاعات خاصی پیرامون آن ندارید، در این مطلب همراه ما باشید تا با جزئیات این طرح جالب خبرنگاران آشنایتان کنیم.

15 بهمن 1402

رقیب جدی وانت پراید، محصول نو سایپا، عکس

گجت نیوز نوشت: گروه خودروسازی سایپا پس از ارائه پراید در جلوه وانت و ارائه آن با نام سایپا 151، اکنون نیز مشغول برنامه ریزی و تولید خودرویی بر مبنای پلتفرم 200 سایپا و با نام سایپا 251 است.

29 دی 1402

سه اسکله گردشگری در سفر رئیس جمهور به هرمزگان افتتاح می گردد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، سه اسکله گردشگری در سفر رئیس جمهور به هرمزگان افتتاح می گردد.

16 آبان 1402

مقایسه شیائومی 13T و 13T پرو؛ تفاوت های کم اما مهم!

شیائومی 13T و 13T پرو جدیدترین گوشی های شبه پرچم دار شیائومی محسوب می شوند که سپتامبر امسال رونمایی و راهی بازار شده اند. حالا این گوشی ها با اختلاف قیمت تقریبا 10 میلیون تومان (در لحظه نگارش این متن) در بازار کشور ما هم در دسترس قرار دارند و در نتیجه فرصتی...

29 مهر 1402

آخرین شرایط کالاهای اساسی در بازار ، قیمت برنج ایرانی نصف شد؛ شکر کیلویی چند؟

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از احتمال افزایش قیمت چای اطلاع داد و گفت: قیمت بیشتر کالاهای اساسی در ماه های اخیر ثابت بوده و حتی قیمت بعضی کالاها مانند برنج ایرانی حدود 50 درصد کاهش یافته است.

13 شهریور 1402

جزئیات مصوبه نو تعرفه های گاز اعلام شد ، گازبهای کدام از مشترکین 100 درصد رایگان محاسبه می گردد؟

مصوبه نو تعرفه های گاز در امسال ابلاغ شده و تغییر عمده نسبت به سال قبل، در پلکان های مصرفی و مشخص مشوق های صرفه جویی در مصرف گاز است.

4 مرداد 1402

ایرانی ها بیشتر چه گل هایی را هدیه می دهند؟ 6 شرط لازم برای خرید گل

بی شک کسی نیست که با تماشا گل و گیاه و سرسبزی حال و هوایش عوض نشود. حتی هنوز هم برای مسرور کردن اطرافیانمان و نشان دادن عشق و علاقه خودمان به آن ها هر از گاهی بی مناسبت یا با مناسبت گل هدیه می دهیم.

12 تیر 1402

عکس ، این آخرین بازمانده مجله بچه ها است ، قیمت هر نسخه ...

مدیرمسئول گروه نشریات نبات که خودش را آخرین بازمانده مجلات بچه ها می داند گفت: خط قرمز ما این است که کیفیت مجلات بچه هاه را پایین بیاوریم. تنها راه چاره ادامه حیات مان افزایش تیراژ است. چون باعث می گردد قیمت هر نسخه ما پایین بیاید.

28 اردیبهشت 1402

لعنت به دقیقه آخر، لعنت به پنالتی

شاید این شب را احمدرضا عابدزاده هیچ وقت فراموش نکند، شبی که تمام رویاهایش در 20 سالگی نقش بر آب شد.

16 اسفند 1401

ایده نو حمل و نقل عمومی برای تهران ، افزایش وسعت تونل مترو برای عبور یک خط اتوبوس

شهردار تهران گفت: 7 خط متروی ما با تی بی ام (ماشینی برای حفر تونل مترو) قطر 9 کلنگ می خورد که قرار شد 4 خط بعدی را با تی بی ام قطر 15.8 کلنگ بزنیم تا علاوه بر مترو، یک خط اتوبوس هم از آن استفاده کند.

10 اسفند 1401

بازار سیاه وام های خرد

آنالیز میدانی از بازار رسمی وام های خرد حاکی از آن است که بسیاری از مشتریان با بن بست اعتبارگیری در بانک ها روبرو شده اند. در این میان بازار سیاه وام دهی جایگزین بازار رسمی شده است و افراد می توانند انواع وام را با پرداخت هزینه واسطه گری دریافت نمایند....

25 بهمن 1401

صادرات خاویار ایرانی به اروپا به مشکل خورد؛ هر کیلو خاویار ایران چند شد؟

خاویار، تخم ماهیان خاویاری و جزو مواد غذایی لاکچری در دنیاست که معمولا در وعده صبحانه میل می گردد.

13 بهمن 1401

این شاسی بلند چینی به زودی به بازار ایران عرضه می گردد

مکث موتور تیام یا بایک رویجیانگ X3 به زودی به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند چینی مقرون به صرفه قیمت آشنا خواهیم شد.

9 بهمن 1401

تضادی زیبا از شلوغ ترین و آرام ترین شهرهای دنیا

در سرتاسر دنیا، کشورهای مختلف و متنوعی وجود دارند و هر کدام از آن ها دارای شکل فرهنگی و انتظارات اجتماعی خاص خود هستند. برای مثال، انسان هایی در دنیا زندگی می نمایند که به مفهوم زندگی در میان تعداد بسیار زیادی از انسان ها عادت نموده اند. جمعیت منطقه ای...

1 بهمن 1401

اگر کربوهیدرات نخوریم، چه اتفاقی برای بدن مان می افتد؟

همین کربوهیدرات ها هستند که بیشتر سوخت مورد احتیاج بدن برای فعالیت های روزانه و عملکرد های طبیعی اش را فراهم می نمایند. پس اگر مصرف کربوهیدرات ها را متوقف کنید، با احساس کمبود انرژی روبرو خواهید شد که در ادامه به احساس خستگی، گرسنگی بیشتر و اختلال...

22 دی 1401

مهمترین نکات برای یک تعطیلات سازگار با محیط زیست

در زمان مسافرت به کل دنیای بزرگ بسیاری از مسافران احساس مسئولیت زیست محیطی خود را از دست می دهند و طبیعت را زیر پا می گذارند. در اینجا نکات تفریحات سازگار با محیط زیست را عنوان می کنیم. مهمترین نکات سفرهای سازگار با محیط زیست به شما یاری خواهند کرد که در...

19 دی 1401

روایت زندگی پیرمردی که موش آزمایشگاهی یک پزشک شد

کاوه ثابت پور کارگردان و نویسنده فیلم کوتاه قلاب به ارائه توضیحاتی درباره شکل گیری ایده این فیلم با موضوع پیرمردی که در حوض خانه اش ماهیگیری می نماید، پرداخت.

17 دی 1401

همه چیز درباره قلم نوری؛ از گزینه های مبتدی تا حرفه ای ها

اگر از این سو و آن سو چیزهایی در رابطه با قلم نوری و کاربرد آن می شنوید یا می بینید اما شناخت دقیقی از آن ندارید، پیشنهاد می کنیم در این مطلب با ما همراه باشید؛ در کنار ارائه تعریفی مختصر و مفید از قلم نوری، کاربرد و نقش آن را در زندگی روزمره هم به شما خواهیم...

7 دی 1401

طرح مصالح مرمتی میراث فرهنگی در اقلیم خشک به بومی سازی ملات مرمتی میراث فرهنگی پرداخت

ایسنا/ براساس گزارشات منتشر شده، طرح مصالح مرمتی میراث فرهنگی در اقلیم خشک به بومی سازی ملات مرمتی میراث فرهنگی پرداخت.

9 آذر 1401
تعداد: (339)