ال کلاسیکو بارسلونا و رئال مادرید فردا شب ساعت چند برگزار می گردد؟ خبرنگاران

به گزارش نقد و بررسی سینما، زین الدین زیدان بعد از آخرین جلسه تمرینی رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

ال کلاسیکو بارسلونا و رئال مادرید فردا شب ساعت چند برگزار می گردد؟ خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی نقد و بررسی سینما، رئال مادرید شنبه شب از ساعت 23:30 در استادیوم آلفردو دی استفانو میزبان بارسلونا خواهد بود تا هفته 30 رقابت های لالیگا را برگزار نمایند.

زین الدین زیدان در صحبت های پیش از بازی گفت: ما به همان روش بازی قبلی آماده می شویم. می دانیم که بازی خیلی سختی خواهد بود، اما آماده ایم. چند روز فرصت ریکاوری داشتیم و برای بازی آماده ایم. هر اتفاقی که در این مسابقه بیافتد، سرنوشت لیگ تا سرانجام تعیین نخواهد شد. رقابت سال جاری بسیار عالی و نزدیک است و همه تیم ها توانایی کسب قهرمانی را دارند و تا سرانجام معلوم نخواهد شد. هنوز امتیازات زیادی باقی مانده است. ما از لحاظ دفاعی خیلی پیشرفت نموده ایم و اگر می خواهیم پیروز شویم باید عملکرد فوق العاده ای ارائه کنیم. فصل هنوز تمام نشده و ما هنوز چیزی فتح ننموده ایم. باید سخت کوشش کنیم و متمرکز بمانیم.

فرم خوب رئال مادرید

ما هر روز سخت کوشش می کنیم و همه چیز را آماده می کنیم و می خواهیم کار خود را ادامه دهیم. هنوز راه درازی در پیش است، در فرم خوبی هستیم و باید این فرایند را حفظ کنیم. چیز های زیادی در خطر است و باید بازی های زیادی انجام دهیم. در هر دو تورنمنت زنده ایم و سعی می کنیم زنده بمانیم.

وینیسیوس جونیور و هازارد

هر دو را در اختیار داریم. او بازیکن ماست و از او شادیم. مشکل زیادی در زمینه مصدومیت ها داشته ایم و از این بابت شاد نیستیم، اما در نهایت ترکیب بسیار بزرگی داریم و بازیکنان متعهد هستند و می خواهند بازی نمایند. مهم ترین مسئله این است که تیم در هر مسابقه رقابت کند و ما همواره همینطور خواهیم بود. از وینی راضی هستیم، او خیلی جوان است و سخت کوشش می نماید. باید او را تنها بگذاریم و در خصوص بهترین بودن از او صحبت نکنیم. او آرام و متمرکز کار خود را انجام می دهد. باید همینطور ادامه دهد.

غیبت سرخیو راموس

امیدوارم که این آخرین ال کلاسیکوی او نباشد. امیدوارم اینجا بماند.

این بازی درست مثل ملاقات با ایبار یا کادیز تنها سه امتیاز دارد. تأثیر آن یکسان نیست، اما در نهایت سه امتیاز است و ما سعی می کنیم آن را به دست آوریم و می دانیم که سخت خواهد بود. به این فکر نمی کنم که اگر باختیم، لیگ تمام خواهد شد بلکه فقط برای بازی آماده می شویم تا تمام توان خود را به کار بگیریم. نگاه مثبتی داریم و می خواهیم فوتبال درخشانی ارائه کنیم.

کیلیان ام باپه

او را خیلی خوب می شناسم، اما بازیکن من نیست. فقط می توانم در خصوص بازی فردا به شما بگویم و این تنها چیزی است که برای من اهمیت دارد. او بازیکن بزرگی است و در آینده خواهیم دید که چه کار هایی می خواهد انجام دهد، اما در حال حاضر به من مربوط نیست.

لیونل مسی

امیدوارم او در بارسلونا بماند. او آنجا خوب است و برای لیگ اسپانیا هم خوب است. می دانیم که چه بازیکن خوبی است. شاید در چند بازی اخیر گلزنی ننموده باشد، اما ما مقابل بارسلونا بازی می کنیم. همه آن ها بازیکنان خوبی هستند و ما سعی می کنیم نقاط قوت آن ها را خنثی نموده و با توپ خوب بازی کنیم.

ادر میلیتائو

او بازیکن بسیار جوانی است و در حال یادگیری خیلی چیزهاست. هر روز پیشرفت می نماید و این نکته خوبی است، چون او بازیکنی برای حال و آینده باشگاه است. شادیم که او را در اختیار داریم.

مارکو آسنسیو

از کیفیت او آگاهیم. بازیکنان هجومی نیازمند گلزنی هستند و او حالا خیلی بهتر شده است، و مصدومیتش کاملاً تمام شده است. وقتی گلزنی می نماید، اعتماد به نفس بیشتری برای آزادانه بازی کردن در زمین پیدا می نماید. در حال حاضر چنین اتفاقی برای او اتفاق افتاده است. بازیکنان می دانند که ما بازی های زیادی در پیش داریم و همواره باید رقابت کنیم و هر سه روز یکبار بازی می کنیم. هر بازی سختی های خاص خود را دارد و ما باید خوب آماده شده باشیم.

تصمیم گیری در خصوص هازارد

این به رئال مادرید یا تیم ملی بلژیک بستگی ندارد و تصمیم خود بازیکن است. این بخشی از فرایند ریکاوری است و احساس او خیلی مهم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ال کلاسیکو بارسلونا و رئال مادرید فردا شب ساعت چند برگزار می گردد؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال کلاسیکو بارسلونا و رئال مادرید فردا شب ساعت چند برگزار می گردد؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید