لالیگا، رئال مادرید با گلزنی فرانسوی ها به صدر جدول رسید

به گزارش نقد و بررسی سینما، تیم فوتبال رئال مادرید با کسب یک برد خانگی در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا به صدر جدول رده بندی لالیگا رسید.

لالیگا، رئال مادرید با گلزنی فرانسوی ها به صدر جدول رسید

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش نقد و بررسی سینما، در دومین روز از هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا، امروز (شنبه) در استادیوم سانتیاگو برنابئو، تیم فوتبال رئال مادرید میهمانش اسپانیول را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و به لطف این پیروزی به صدر جدول رسید.

گل نخست این بازی را مدافع فرانسوی رئال مادرید، رافائل واران در دقیقه 34 به ثمر رساند. دومین گل را هم دیگر بازیکن این تیم کریم بنزما، در دقیقه 88 زد تا خیال زین الدین زیدان از کسب دهمین پیروزی اش در این فصل آسوده گردد. این یازدهمین گل بنزما در این فصل بود که او را در صدر جدول برترین گلزنان این فصل لالیگا قرار داد. بنزما که پاس گل اول تیمش را هم داد، از حیث دادن پاس گل نیز به طور مشترک با لیونل مسی از بارسلونا در صدر رده بندی برترین بازیکن این فصل لالیگا واقع شده است. دیگر اتفاق مهم این ملاقات اخراج فرلان مندی دفاع چپ رئال مادرید در دقیقه 83 بود.

رئال با این پیروزی 34 امتیازی شد و فاصله اش با بارسلونا را به 3 امتیاز افزایش داد.

امشب سه بازی دیگر در لالیگا برگزار می گردد که برنامه آنها به توضیح زیر است:

گرانادا - آلاوس، ساعت 18:30

لوانته - والنسیا، ساعت 21

بارسلونا - مایورکا، ساعت 23:30

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لالیگا، رئال مادرید با گلزنی فرانسوی ها به صدر جدول رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، رئال مادرید با گلزنی فرانسوی ها به صدر جدول رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید