امکان بازدید حضوری از موزه ملی علوم و فناوری با رعایت پروتکل ها

به گزارش نقد و بررسی سینما، موزه ملی علوم و فناوری ایران در طول هفته و به غیر از روزهای تعطیل، با رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرای علاقه مندان به علم و فناوری است.

امکان بازدید حضوری از موزه ملی علوم و فناوری با رعایت پروتکل ها

ایسنا: بنا بر تصویب شورای موزه مبنی بر بازگشایی این مجموعه، درهای این موزه به روی علاقه مندان و مخاطبان باز است و افراد می توانند به صورت انفرادی و گروهی (به صورت محدود) از گالری های موزه ملی علوم و فناوری بازدید نمایند.

بر اساس این گزارش، با توجه به فرایند مداوم بیماری ناشی از کرونا و حفظ سلامت افراد، پذیرش مخاطب از سوی موزه به صورت تعداد محدود و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می پذیرد و بازدیدنمایندگان نیز موظف به رعایت این پروتکل ها هستند.

فعالیت موزه ملی علوم و فناوری ایران روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 9 صبح تا 15 بوده و در حال حاضر گالری های کهن بوم، ابزار نجوم کهن، ابزار جراحی کهن، مورس تا موبایل و نور (اپتیک) آماده بازدید علاقه مندان است.

به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری، علاقه مندان به بازدید از این موزه می توانند به صورت حضوری به ساختمان موزه مراجعه نموده و یا به صورت آنلاین به وسیله سامانه رزرو بازدید به آدرس https://www.inmost.ir/booking/ زمان بازدید خود را رزرو نمایند. بعلاوه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02166724694 و 09198962007 تماس گرفته یا به وب سایت موزه به آدرس https://inmost.ir/ مراجعه نمایند.

منبع: توریسم آنلاین

به "امکان بازدید حضوری از موزه ملی علوم و فناوری با رعایت پروتکل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان بازدید حضوری از موزه ملی علوم و فناوری با رعایت پروتکل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید