14 مقصد پرفروش بلیط هواپیما در ایران

به گزارش نقد و بررسی سینما، 14 مقصد پرفروش بلیط هواپیما در ایران

امروزه افراد زیادی برای گذراندن تعطیلات خود به شهرها و کشورهای خارجی سفر می نمایند. جاذبه های اروپایی و خاورمیانه، آشنایی با تاریخ و تمدن سایر کشورها و تفریحات زیادی که در این شهرها وجود دارد افراد زیادی را هر ساله به این منطقه ها روانه نموده است. در این میان بعضی از شهرهای خارجی و داخلی از سایر شهرها جذابیت بیشتری برای ایرانیان دارند و اغلب ایرانیان به این شهرها سفر می نمایند. این مقاصد همیشه پرفروش ترین مقاصد گردشگری در مورد بلیط هواپیما بوده است. در ادامه میخواهیم تا شما را با 14 مقصد پر فروش بلیط هواپیما در ایران آشنا کنیم.

14 مقصد پرفروش بلیط هواپیما در ایران

کیش:

جزیره کیش همیشه یکی از مقاصد لوکس و تفریحی برای ایرانیان بوده است. این جزیره با برخورداری از تفریحات متنوع آبی و بعلاوه بازارهای خرید لوکس در کنار منطقه ها بومی و تاریخی این جزیره سفری رویایی را برای شما به ارمغان می آورد.

مشهد:

اغلب کسانی که به شهر مشهد سفر می نمایند به هدف زیارت می باشد که این مسافران از ایرانیان و اغلب اعراب خاورمیانه می باشند. این شهر اصولا مقصد مسلمین دنیا است که به زیارت بارگاه امام رضا (ع) امام هشتم شیعیان می آیند. اما خوب است بدانید که این شهر علاوه بر جاذبه مذهبی خود جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوانی چون آرامگاه فردوسی را دارا است. هم چنین منطقه ها طبیعی و تفریحی چون شاندیز و کوه سنگی و ... میتوانند لذت این سفر را برای شما دوچندان نمایند.

خوب است بدانید که براساس آمار فروشبلیط هواپیما کیش و بلیط هواپیما مشهد با اختلاف بسیار از دیگر شهر ها جز پرطرفدار و پرفروش های کشور می باشند.

قشم:

یکی دیگر از جزیره های جنوبی کشور که هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می نماید، جزیره زیبای قشم است. این جزیره علاوه بر تفریحات آبی و منطقه ها بومی از اکوسیستم های طبیعی و دریایی زیبایی بهره مند است که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست.

استانبول:

یکی از محبوب ترین شهرهای خارجی برای ایرانیان شهر استانبول کشور ترکیه است. این شهر که نیمی از آن در قاره آسیا و نیم دیگرش در قاره اروپا واقع شده است، با برخورداری از منطقه ها متعدد تاریخی یکی از مجذوب کننده ترین شهرهای دنیا به شمار می رود.

دبی:

دبی به علت برخورداری از تفریحات متعددی که دارد و بعلاوه نزدیکی به کشور ایران مقصد بسیاری از کسانی است که می خواهند تعطیلاتی مملو از هیجان و زیبایی داشته باشند. این شهر علاوه بر محیط بومی خود دنیای مدرن را نیز در دل خود جای داده است. این شهر با داشتن بازارهای لوکس دنیای و امکانات فراوانی که برای جهانگرد های خود فراهم می نماید نه تنها مقصد محبوبی برای ایرانیان بلکه برای بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا نیز می باشد.

بانکوک:

شهر بانکوک با توجه به معماری مجذوب کننده و رنگارنگی که در ساختمان های تاریخی خود دارد، زیبایی منحصر به فردی را در معرض تماشا می گذارد. بعلاوه حضور یکی از معابد مهم بودا در این شهر و عبور رودخانه ای از دل این شهر زیبایی های آن را دو چندان نموده است. لذت خرید مواد غذایی از بازارچه های روی آب این شهر و تماشا قایق هایی که با سبدهای مملو و رنگارنگ خود در حال فروش هستند، همیشه یکی از منطقه ها مجذوب کننده برای جهانگرد ها و عکاسان بوده است.

ایروان:

ایروان یکی از معدود شهرهایی است؛ که حتی خیابان های آن نیز جانبه جهانگردی و گردشگری می باشند. این شهر که به سه ناحیه تقسیم می گردد اغلب جاذبه های گردشگری خود را در مرکز شهر جای داده است. خانه اپرا، میدان جمهوری و خیابان های ماشتوتس، آبوویان و شمالی از جمله جاذبه های تماشای این شهر به شمار می روند.

تفلیس:

شهر تفلیس مرکز گرجستان یکی به علت نزدیکی به ایران و دیگری به علت جاذبه های تاریخی و مدرنی که در کنار یکدیگر دارد از جمله مقاصد محبوب بین ایرانیان است. تاریخ این شهر را می توانید در میدان جمهوری وخیابان روستاولی ببینید. کلیسا عجیب صخره ای و حمام های قدیم این شهر را به هیچ عنوان از دست ندهید، که هیچ گاه مانند آن ها را پیدا نخواهید کرد. بعلاوه اگر در تابستان به این شهر سفر می کنید می توانید از پارک آبی آن تماشا کنید و تنی به آب بزنید. غروب ها را کنار دریاچه لیسی بگذرانید و در نهایت از پل زیبای صلح با طراحی خاصش تماشا کنید.

آنکارا:

آنکارا مرکز کشور ترکیه یکی دیگر از شهرهای محبوب نزد ایرانیان است. این شهر نیز جاذبه های تاریخی متعددی از دوران حکومت پرشکوه عثمانی در دل خود جای داده است که از آن جمله می توان به قلعه آنکارا اشاره نمود. مذهب قدیمی این کشور را در عبادتگاه اگوستوس جستجو کنید و با بازدید از موزه های متعدد این شهر با تاریخ این شهر آشنا شوید. و در نهایت می توانید بعدازظهر خود را در محله هامامونو بگذرانید و در دل تاریخ قدم بزنید.

پاریس:

پاریس شهر مد و فرهنگ مرکز عشق و رمانس در دنیا است. هر ساله جهانگرد های زیادی به این شهر سفر می نمایند تا از نزدیک زیبایی این شهر را ببینند و سفر عاشقانه ای را داشته باشند. مهم ترین جاذبه پاریس و لندمارک فرانسه برج ایفل است که هیچ جهانگردی بازدید از آن را از دست نخواهد داد. البته جاهای تماشای پاریس به میزان ای زیاد و خاص می باشد، که حتا شما را شگفت زده خواهد نمود. از این زیبایی ها می توان به خیابان شانزلیزه، فروشگاه های مد، دیزنی لند و ... اشاره نمود.

لس انجلس:

یکی از مهم ترین منطقه ها این شهر آمریکایی پیاده روی نام آوران هالیوود است که کمتر کسی است که به این شهر سفر نموده و عکس های این پیاده رو را ندیده است. این شهر هنری دارای موزه هنری است، که به نام لاکما شناخته می گردد و بزرگ ترین موزه هنری لس انجلس است. دیگر تماشای مهم این شهر رصدخانه گریفیث است که در کنار پارک گریفیث دومین پارک بزرگ ایالات متحده آمریکا واقع شده است.

تورنتو:

شهر تورنتو که بزرگ ترین شهر کانادا محسوب می گردد جاذبه های تماشای متنوعی دارد که از دلایل عمده مسافرت افراد به این شهر محسوب می گردد. مهم ترین جاذبه تماشای این شهر برج سی آن است که هر ساله مسافران زیادی برای بازدید از این برج اقدام به سفر به تورنتو می نمایند. مهم ترین بخش این برج را می توان به اج والک اختصاص داد که هیجانی به تمام معنا است و می توانید از آن بالا به راحتی آبشار نیاگارا را ببینید.

آتن:

آتن همیشه مقصد جهانگرد هایی است که علاقه فراوانی به تاریخ دارند. این شهر را می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرهای دنیا دانست. جاذبه های تاریخی متعدد این شهر از جمله تئاتر دیونیسوس گواه این امر است.

میلان:

یکی از شهرهای پرطرفدار کشور ایتالیا شهر میلان است که معماری فوق العاده بناهای تاریخی این شهر از جمله عوامل عمده سفر به این شهر محسوب می گردد.

منبع: طاهاگشت

به "14 مقصد پرفروش بلیط هواپیما در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 مقصد پرفروش بلیط هواپیما در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید