اولین خبرها از گوشی گلکسی S23 سامسونگ

به گزارش نقد و بررسی سینما، افشاگر سرشناس دنیای فناوری با نام مستعار Ice Universe با یاری گرفتن از طراحی گلکسی S22، طراحی گلکسی S23 را معین نموده است.

اولین خبرها از گوشی گلکسی S23 سامسونگ

به گزارش نقد و بررسی سینما، گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 احتمالا با دوربین زیر نمایشگر (UDC) ارائه خواهد شد. سوالی که پیش می آید این است که طراحی این گوشی تازه چگونه خواهد بود؟ یکی از افشاگران فضای مجازی با نام مستعار Ice Universe، با گرفتن تصاویری از Galaxy S22 و چسباندن کاغذدیواری فتوشاپی روی آن برای حذف سوراخ پانچ، تصوری نسبت به طراحی آینده گلکسی اس 23 ارائه نموده است. هر چند بسیاری از کاربران اعتقاد دارند که هنگام استفاده از گوشی خود اصلا متوجه سوراخ پانچ آن نمی شوند، طراحی تازه یک صفحه نمایش یکدست و مجذوب نماینده را نشان می دهد.

این اولین گوشی سامسونگ نخواهد بود که از چنین ویژگی بهره می برد. گلکسی زد فولد 3 که سال گذشته عرضه شد با یک سنسور دوربین زیر نمایشگر عرضه شده بود. در واقع در آنالیز ها معین شد که دوربین زیر نمایشگر این دستگاه، برخلاف انتظار ها برای عکاسی چندان مطلوب نبود. اگرچه برای چت های اسکایپ خوب کار می کرد.

سامسونگ قبلاً توانسته بود اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را با حسگر بیومتریک اولتراسونیک ارائه دهد. در آینده، این ویژگی ای خواهد بود که هر سازنده ای بر روی گوشی های خود خواهد داشت. طبق معمول در خصوص هر فناوری تازهی مانند دوربین های زیر نمایشگر، هزینه قطعات و کیفیت تصاویر گرفته شده با گذشت زمان بهبود می یابد.

به خاطر داشته باشید که شرکت سامسونگ اولین شرکتی نیست که گوشی را با استفاده از دوربین زیر نمایشگر ارائه می نماید. بعضی از سازندگان چینی مانند ZTE قبلاً این ویژگی را ارائه نموده اند. به عنوان مثال، ZTE Axon 20 5G اولین گوشی هوشمندی بود که در سپتامبر 2020 از دوربین زیر صفحه نمایش استفاده کرد. برند ZTE این فناوری را با قرار دادن دوربین زیر نمایشگر در Axon 30 5G دنبال کرد.

گوشی شیائومی Mi Mix 4 را نیز به فهرست گوشی هایی که از UDC (دوربین زیر نمایشگر) استفاده می نمایند اضافه کنید. اگر شرکت سامسونگ تصمیم بگیرد از آن در گلکسی S23 سال آینده استفاده کند، نمایشگر تازه چیزی شبیه به تصویری خواهد بود که Ice Universe به اشتراک گذاشته است. افشاگر بعلاوه اشاره می نماید که اگر دوربین زیر نمایشگر گوشی fold4 رضایت بخش باشد، شرکت سامسونگ از آن برای گوشی S23 نیز استفاده کند.

منبع: phonearena

منبع: فرارو

به "اولین خبرها از گوشی گلکسی S23 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خبرها از گوشی گلکسی S23 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید