تصویر ثبت شده از طریق گلکسی S23 اولترا را تماشا کنید

به گزارش نقد و بررسی سینما، به تازگی یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری یعنی Ice Universe نمونه تصویر ثبت شده از طریق گلکسی S23 اولترا را منتشر و آن را با نمونه ثبت شده از طریق پیکسل 7 پرو و گلکسی S22 اولترا مقایسه کرده است.

تصویر ثبت شده از طریق گلکسی S23 اولترا را تماشا کنید

سامسونگ قرار است در ابتدای سال 2023 (حدودا سه ماه دیگر) از گوشی های سری گلکسی S23 در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا رونمایی کند. بهترین گوشی از این سری همانطور که از نامش پیداست گلکسی S23 اولترا خواهد بود که این روزها خبرهای زیادی به خصوص درباره دوربین 200 مگاپیکسلی قدرتمندش منتشر می شود. به همین علت به تازگی Ice Universe نمونه تصویر ثبت شده از طریق این گوشی را با کاربران به اشتراک گذاشته است.

اما نکته جالب ماجرا اینجاست که این افشاگر دقیقاً تصویر ثبت شده مشابه از طریق دو گوشی پیکسل 7 پرو و گلکسی S22 اولترا را هم در کنار آن قرار داده تا کاربران بتوانند عملکرد سه گوشی را با یکدیگر مقایسه کنند. پیکسل 7 پرو و گلکسی S22 اولترا در حال حاضر دو مورد از بهترین گوشی ها در زمینه عکاسی به حساب می آیند.

این مقایسه دوربین در حالی منتشر شده که کمتر از یک ماه قبل خبری منتشر شد که در آن شاهد مقایسه عملکرد گلکسی S23 اولترا و گلکسی S22 اولترا در زمینه زوم بودیم. در آن خبر هم فقط یک نمونه تصویر ثبت شده از طریق این دو گوشی با یکدیگر مقایسه شد اما همان یک تصویر کافی بود تا متوجه شویم S23 اولترا تا چه اندازه از لحاظ کیفیت زوم در مقایسه با نسل قبل پیشرفت خواهد داشت. تصویری که امروز منتشر شده اما عملکرد سه دوربین اصلی گوشی را با یکدیگر مقایسه می کند.

سوژه مورد نظر یک کدو است که هر سه گوشی رفتاری متفاوت در به نمایش گذاشتن رنگ و جزئیات مربوط به آن از خود به جای گذاشته اند. جالب اینجاست که افشاگر یاد شده وقتی این تصویر را در صفحه رسمی خود در توئیتر به اشتراک گذاشت اعلام نکرد که دقیقاً کدام یک از آن ها مربوط به کدام یک از گوشی هاست. او از دنبال کنندگان خود پرسید که بهترین تصویر را از میان این سه انتخاب کنند که بسیاری از آن ها همان تصویر نخست را به عنوان بهترین نمونه انتخاب کردند، یعنی همان تصویر مربوط به گلکسی S23 اولترا .

اینکه گلکسی S23 اولترا توانسته تصویری بهتر از نسل قبل ثبت کند جای تعجبی ندارد. این گوشی از دوربین 200 مگاپیکسلی بهره می برد که سامسونگ برای بهبود عملکرد آن از تکنیک های نرم افزاری پیشرفته تری در مقایسه با نمونه 108 مگاپیکسلی بکار رفته در S22 اولترا استفاده کرده است.

نکته مثبت برای S23 اولترا اینجاست که با چنین فاصله ای توانسته پیکسل 7 پرو را هم از میان بردارد در حالی که این گوشی به لطف تکنیک های هوش مصنوعی پیشرفته که گوگل در آن قرار داده فوق العاده قدرتمند است و حتی توانسته در رتبه بندی وب سایت DXOMARK با اختلاف ناچیزی، پایین تر از هواوی میت 50 پرو در رده دوم قرار بگیرد.

در این تصویر به خوبی معین است که گلکسی S22 اولترا در به تصویر کشیدن سطح روی کدو خیلی خوب عمل نکرده اما ظاهراً برای گلکسی S23 اولترا همچنین تصویری چالش سنگینی به حساب نخواهد آمد چونکه هم رنگ کدو به بهترین شکل ممکن به نمایش درآمده و هم جزئیات بسیار زیادی قابل رویت هستند.

دوربین گلکسی S23 اولترا را یک شرکت چینی تأمین می کند، نه سونی

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصویر ثبت شده از طریق گلکسی S23 اولترا را تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر ثبت شده از طریق گلکسی S23 اولترا را تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید