اپل از فروش زیاد دستمال 19 دلاری اش غافلگیر نشده است

به گزارش نقد و بررسی سینما، اپل در جریان رویداد رونمایی از نسل تازه مک بوک پرو از یک پارچه مخصوص برای تمیز کردن گجت های خود با قیمت 19 دلار رونمایی کرد. قیمت بالای این پارچه باعث شد که از همان روز اول سروصدای زیادی راه بیندازد. اما در کمال تعجب، استقبال از این پارچه گران قیمت فراتر از انتظار بوده است.

اپل از فروش زیاد دستمال 19 دلاری اش غافلگیر نشده است

در حال حاضر کاربرانی که برای خرید این پارچه به سایت اپل مراجعه می نمایند، بعد از خرید باید برای تحویل گرفتن آن حدود 10 تا 12 هفته منتظر بمانند. بعلاوه طبق اعلام این شرکت، موجودی این پارچه در فروشگاه های اپل هم تمام شده است. در این میان، یکی از مقامات اپل به نیویورک تایمز گفته که آن ها از این حجم استقبال غافلگیر نشده اند. این مقام ارشد اعلام نموده که پارچه موردنظر از طراحی و ویژگی های خاصی بهره می برد و برای تمیز کردن عملکرد بسیار موثری دارد.

باید خاطرنشان کنیم اپل در خصوص جنس این پارچه توضیحات چندانی ارائه نداده و معلوم نیست نسبت به دیگر پارچه های میکروفیبر که قیمت بسیار پایین تری دارند، دقیقا چه مزایای را ارائه می دهد. از طرف دیگر باید بگوییم این پارچه محصول جدیدی محسوب نمی گردد ولی در گذشته به صورت اختصاصی همراه با نمایشگر Pro Display XDR در اختیار کاربران قرار می گرفت ولی حالا با قیمت 19 دلار راهی بازار شده است. این پارچه بار دیگر ثابت می نماید که هر محصولی صرفا با بهره گیری از برند اپل با استقبال گسترده روبرو می گردد.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل از فروش زیاد دستمال 19 دلاری اش غافلگیر نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل از فروش زیاد دستمال 19 دلاری اش غافلگیر نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید