بازاریابی و فروش

ژاپنی تازه نفس بازار خودرو ایران، پلاک شد، عکس

اولین دستگاه سوزوکی جیمنی پلاک ملی را دریافت کرد. این شاسی بلند آفرودی به وسیله شرکت راسا موتور خاورمیانه به بازار ایران آمده و فعلاً فروش نسخه 5 در آن شروع شده است.

27 اسفند 1402

آخرین شرایط کالاهای اساسی در بازار ، قیمت برنج ایرانی نصف شد؛ شکر کیلویی چند؟

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از احتمال افزایش قیمت چای اطلاع داد و گفت: قیمت بیشتر کالاهای اساسی در ماه های اخیر ثابت بوده و حتی قیمت بعضی کالاها مانند برنج ایرانی حدود 50 درصد کاهش یافته است.

13 شهریور 1402

جزئیات مصوبه نو تعرفه های گاز اعلام شد ، گازبهای کدام از مشترکین 100 درصد رایگان محاسبه می گردد؟

مصوبه نو تعرفه های گاز در امسال ابلاغ شده و تغییر عمده نسبت به سال قبل، در پلکان های مصرفی و مشخص مشوق های صرفه جویی در مصرف گاز است.

4 مرداد 1402

ایرانی ها بیشتر چه گل هایی را هدیه می دهند؟ 6 شرط لازم برای خرید گل

بی شک کسی نیست که با تماشا گل و گیاه و سرسبزی حال و هوایش عوض نشود. حتی هنوز هم برای مسرور کردن اطرافیانمان و نشان دادن عشق و علاقه خودمان به آن ها هر از گاهی بی مناسبت یا با مناسبت گل هدیه می دهیم.

12 تیر 1402

عکس ، این آخرین بازمانده مجله بچه ها است ، قیمت هر نسخه ...

مدیرمسئول گروه نشریات نبات که خودش را آخرین بازمانده مجلات بچه ها می داند گفت: خط قرمز ما این است که کیفیت مجلات بچه هاه را پایین بیاوریم. تنها راه چاره ادامه حیات مان افزایش تیراژ است. چون باعث می گردد قیمت هر نسخه ما پایین بیاید.

28 اردیبهشت 1402

ثبت نام پیش فروش سایپا 151 آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا از امروز (پنجشنبه) طرح پیش فروش وانت سایپا 151 با کفی اطاق بار (لاینر) را آغاز کرده است. در این طرح که از ساعت 10 صبح آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد، صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه های فروش خودرو می توانند شرکت...

24 فروردین 1402

ایده نو حمل و نقل عمومی برای تهران ، افزایش وسعت تونل مترو برای عبور یک خط اتوبوس

شهردار تهران گفت: 7 خط متروی ما با تی بی ام (ماشینی برای حفر تونل مترو) قطر 9 کلنگ می خورد که قرار شد 4 خط بعدی را با تی بی ام قطر 15.8 کلنگ بزنیم تا علاوه بر مترو، یک خط اتوبوس هم از آن استفاده کند.

10 اسفند 1401

بازار سیاه وام های خرد

آنالیز میدانی از بازار رسمی وام های خرد حاکی از آن است که بسیاری از مشتریان با بن بست اعتبارگیری در بانک ها روبرو شده اند. در این میان بازار سیاه وام دهی جایگزین بازار رسمی شده است و افراد می توانند انواع وام را با پرداخت هزینه واسطه گری دریافت نمایند....

25 بهمن 1401

14 مقصد پرفروش بلیط هواپیما در ایران

14 مقصد پرفروش بلیط هواپیما در ایرانامروزه افراد زیادی برای گذراندن تعطیلات خود به شهرها و کشورهای خارجی سفر می نمایند. جاذبه های اروپایی و خاورمیانه، آشنایی با تاریخ و تمدن سایر کشورها و تفریحات زیادی که در این شهرها وجود دارد افراد زیادی را هر ساله...

20 بهمن 1401

صادرات خاویار ایرانی به اروپا به مشکل خورد؛ هر کیلو خاویار ایران چند شد؟

خاویار، تخم ماهیان خاویاری و جزو مواد غذایی لاکچری در دنیاست که معمولا در وعده صبحانه میل می گردد.

13 بهمن 1401

شاسی بلند نو ایران خودرو هم چینی از آب عایدی؟ ، عکس

گجت نیوز نوشت: کایی شوجت به عنوان شاسی بلند نو ایران خودرو در راه بازار ایران است.

9 دی 1401

تقلب، حاشیه نو بازار گوشت ، نوترین قیمت گوشت در بازار را ببینید

نوسان قیمت در بازار گوشت قرمز در طول هفته جاری به شدت هفته های قبل نبود اما قیمت این کالا همچنان با قدرت خرید بخش زیادی از مصرف کنندگان سازگاری ندارد.

19 آبان 1401

مینیون ها دنیا را تسخیر کردند

فیلم نو مینیون ها آمار فروش خود را در سطح بین المللی به 500 میلیون دلار رساند.

9 شهریور 1401

ارزانترین خانه ها در کدام منطقه تهران است؟ ، قیمت مسکن در منطقه ها 22 گانه مرکز

قیمت تقریبی خرید و فروش آپارتمان در 22 منطقه تهران را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.

5 شهریور 1401

واریز به این حساب ها به عنوان عایدی فروش تلقی می گردد ، اطلاعیه تازه سازمان امور مالیاتی

بر اساس قوانین مالیات های مستقیم وجوه واریزی به حساب های بانکی تجاری از درگاه های الکترونیکی پرداخت، دستگاه های کارتخوان، کارت به کارت، ساتنا، پایا به عنوان فروش تلقی شده و مبنای محاسبات مالیاتی قرار می گیرد.

27 مرداد 1401

لاکپشت های کوچک خانگی عامل بیماری سالمونلا!

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در نیویورک آمریکا هشدار داد که لاک پشت های خانگی خزندگان کوچک زیبا هستند، اما نباید آن ها را در آغوش گرفت یا ببوسید، زیرا عامل شیوع بیماری سالمونلا هستند.

9 مرداد 1401

مهدی خطیبی، مدیرعامل نو ایران خودرو شد

مهدی خطیبی که دارای سوابق متعدد مدیریتی و اجرایی در صنعت خودرو است، به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو انتخاب شد. پس از بحث های فراوان پیرامون تغییر مدیران عامل دو خودروساز بزرگ، پس از تعیین شدن مدیرعامل تازه گروه صنعتی سایپا (2 هفته گذشته)، ظهر...

7 مرداد 1401

پشت پرده لغو قرعه کشی خودرو

سید مهدی نیازی معاون طرح و برنامه وزارت صمت در نامه ای به منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقلی این وزارتخانه اعلام نموده است که این سامانه یکپارچه قرعه کشی خودرو صلاحیت فنی و امنیتی و آمادگی لازم برای اجرای قرعه کشی خودرو را نداشته و هنوز هم ندارد و باید...

1 مرداد 1401

اپل از فروش زیاد دستمال 19 دلاری اش غافلگیر نشده است

اپل در جریان رویداد رونمایی از نسل تازه مک بوک پرو از یک پارچه مخصوص برای تمیز کردن گجت های خود با قیمت 19 دلار رونمایی کرد. قیمت بالای این پارچه باعث شد که از همان روز اول سروصدای زیادی راه بیندازد. اما در کمال تعجب، استقبال از این پارچه گران قیمت فراتر...

21 تیر 1401

تبلت ارزان Alldocube Smile X

سازنده تبلت های چینی Alldocube تبلت اندرویدی مقرون به صرفه قیمت جدیدی را با نام Alldocube Smile X روانه بازار نموده است. این تبلت دارای یک ترکیب سخت افزاری مناسب در کنار طراحی زیبا است.

20 تیر 1401
تعداد: (107)