بازرسی از اماکن ورزشی در کهگیلویه بویراحمد ادامه دارد

به گزارش نقد و بررسی سینما، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بازرسی ها جهت کنترل تعطیلی اماکن ورزشی همچنان در استان ادامه دارد.

بازرسی از اماکن ورزشی در کهگیلویه بویراحمد ادامه دارد

سید محمد تقی علوی با بیان این خبر ضمن تشکر از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و هیات های استانی اضافه نمود: آموزش اولویت ستاد مقابله با کروناویروس در ورزش استان است که به طور جد به وسیله فضای مجازی به صورت آنلاین و شبانه روزی ارائه می گردد.

وی با تقدیر از جامعه ورزش و جوانان استان با بیان اینکه از زمان بروز کرونا کمیته استانی مبارزه با این بیماری در هیات پزشکی تشکیل شد، اظهارکرد: با تقسیم وظایف زیر گروه های پزشکی، روانشناسی و تغذیه به سرعت تشکیل و ارایه خدمات مشاوره ای و آموزشی شروع شد.

اولویت هیات های ورزشی آموزش به وسیله فضای مجازی

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به عدم برگزاری حضوری دوره های آموزشی جهت جلوگیری از تجمع و شیوع کرونا، گفت: آموزش در هر زمان اولویت هیات پزشکی ورزشی استان بوده است، اما در این زمان که امکان برگزاری دوره های حضوری نیست با برگزاری و تقویت آن در شبکه های مجازی اقدام کردیم و بیشتر از گذشته به انتقال مطالب مورد احتیاج جامعه ورزش پرداختیم.

علوی به بازرسی های متعدد گروه بازرسی اداره کل جهت کنترل تعطیلی اماکن ورزشی اشاره و توضیح داد: ستاد نظارت بر سلامت باشگاه های استان همچنان به صورت شبانه روزی فعال است و تمام اماکن ورزشی در سطح استان را زیر نظر دارد.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان ادامه داد: در ابتدای بروز بیماری کرونا با تهیه و توزیع مطالب آموزشی در سطح باشگاه های ورزشی به صورت پوستر، فیلم، فایل های پی دی اف، گزارش های خبری در شبکه های مجازی با همکاری و همراهی جامعه ورزش و قهرمانان به سوی مبارزه با این ویروس رفتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از کوشش کلیه همکاران در اداره کل، ادارات ورزش و جوانان شهرستانها توضیح داد: هماهنگی با فدراسیون و هیات پزشکی ورزشی استان، هیات اجرای دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کشوری مبارزه با کرونا در ورزش، شرکت در جلسات مختلف ستاد استانی کرونا و همچنین اجرای دور کاری در ادارت کل ورزش و جوانان و شهرستانها از جمله اقداماتی بود که در راستای فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.

به گزارش نقد و بررسی سینما به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، علوی ضمن تقدیر و تشکر از صبر و حوصله مدیران باشگاه های خصوصی در همراهی و تعطیلی باشگاهها از زمان شیوع بیماری کرونا اعلام کرد: در این شرایط، هیچ چیزی مهم تر از سلامتی جان مردم و ورزشکاران نیست و سلامتی مردم خط قرمز ما محسوب می گردد، پس در صورتی که باشگاهی به تاکید و توصیه مراکز ذی صلاح تمکین نکند، با آن برخورد جدی خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازرسی از اماکن ورزشی در کهگیلویه بویراحمد ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی از اماکن ورزشی در کهگیلویه بویراحمد ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید