با همه توان پشت مدیری که با تخلفات مقابله کند، می ایستم

به گزارش نقد و بررسی سینما، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همه توان پشت مدیری که با تخلفات و بی قانونی مقابله کند، می ایستم.

با همه توان پشت مدیری که با تخلفات مقابله کند، می ایستم

به گزارش خبرنگار نقد و بررسی سینما، علی محمد احمدی در جلسه شورای فنی استان اضافه نمود: این شورا و کمیته های آن با افزایش نظارت دقیق در برابر همه تخلفات، کم کاری ها، فراوری محصولات بی کیفیت و غیراستاندارد با جدیت مقابله و ایستادگی نمایند.

وی با بیان اینکه، جلسات شورای فنی وهمه تصمیمات و مصوبات آن بسیار مهم است، اظهارکرد: در سیل اخیر امسال دیدیم که به دلیل بی توجهی ها و کم کاری ها در گذشته، یک سیلاب که برای ما رحمت است چه آسیب های جدی و خسارات بالایی را وارد آورد و مسائل متعددی را گریبانگیر مردم کرد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر به طور اصولی در برنامه ها، تصمیمات، نظارت ها و مصوبات شورای فنی دقت لازم انجام و عملی می شد و استانداردها لازم رعایت و به کیفیت کارها توجه جدی می شد، به ابنیه ها، راه ها، ساختمان ها و تاسیسات در سیل این همه خسارت وارد نمی شد .

احمدی توضیح داد: اگر به موضوع راه های مواصلاتی و رعایت استاندارد در احداث آنها و نظارت ها بر اجرا و دقت در انتخاب مشاور و پیمانکار به خوبی توجه می شد، مسیرهای مهمی مانند جاده بابامیدان - گچساران که اندکی از احداث آنها نه گذشته است، دچار خرابی و فرسایش نمی شد .

وی با بیان اینکه، هرگونه کم کاری، بی نظمی، بی دقتی، کم توجهی در کار هر مدیر، مسئول ویا دستگاه اجرایی کم فروشی است و پایمال کردن بیت المال و حق الناس است، ادامه داد: از همه مدیران می خواهم به موقع و با آمادگی کامل و ارائه پیشنهادات سازنده در جلسات حضور یابند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به حفاظت تمام عیار از محیط زیست، منابع طبیعی، حریم رودخانه ها و جاده ها تاکید و اعلام کرد: با همه توان پشت هر مدیری که با هرگونه تخلف و بی قانونی مقابله کند می ایستم و از آن حمایت می کنم.

احمدی بیان کرد: آب منطقه ای استان در بحث منابع آبی و حریم رودخانه ها با جدیت و دقت عمل کند و هرکس بخواهد به این حریم تجاوز کند با تمام توان باید با او اقدام و مقابله گردد.

وی، همچنین به اجرای کامل دستورالعمل صرفه جویی در مصرف انرژی از سوی دستگاه های اجرایی استان تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "با همه توان پشت مدیری که با تخلفات مقابله کند، می ایستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با همه توان پشت مدیری که با تخلفات مقابله کند، می ایستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید