اختصاص 335 میلیارد تومان به طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش نقد و بررسی سینما، در جلسه مجمع نمایندگان استان با معاون وزیر کار 335 میلیارد تومان به طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد.

اختصاص 335 میلیارد تومان به طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش از ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: به منظور پیگیری مصوبات سفر معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان جلسه ای با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه، منابع و مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان بانک های سرمایه گذار برگزار گردید.

حشمت الله صمیمی دوست افزود: در این نشست مقرر شد از مجموع تخصیص 335 میلیارد تومان تسهیلات بانکی بیش از 85 درصد به سد های استان اختصاص داده گردد.

او ادامه داد: بعلاوه در این جلسه در مورد تقسیم اعتبارات بانکی، مقرر شد درقالب اجرای ماده 56 قانون، طرح های عمرانی که مجوز های لازم را گرفته باشند، برای اجرا به بانک های عامل ابلاغ شوند.

صمیمی دوست با بیان اینکه با کوشش استاندار و با استفاده از ظرفیت قانونی ماده 56، طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد وارد مرحله اجرایی شد افزود: با استفاده از همین ماده قانونی وزارتخانه های نیرو و راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه کشور در این تفاهم نامه اقتصادی مشارکت دارند.

او ادامه داد: با درایت استاندار، همراهی مجمع نمایندگان استان و پیگیری معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اسم نماینده ویژه وزیر کار در استان، این بخشِ مهم از تفاهم نامه به مرحله اجرا رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با بیان اینکه برای مقابله با خشکسالی ها حمایت دولت از طرح های سدسازی در اولویت نهاده شد گفت: به همین منظور سد چشم شیر در گچساران، سد تنگ سرخ در بویراحمد و سد آب ریز در کهگیلویه در دستور کار نهاده شد.

صمیمی دوست با بیان اینکه با بهره بردرای از این سد ها آب مورد احتیاج در بخشهای کشاورزی، شرب و صنعت به صورت پایدار تامین می گردد افزود: علاوه بر سد های تنگ سرخ و آبریز کهگیلویه، تامین منابع اقتصادی سد سقاوه در شهرستان مارگون هم در دستور کار نهاده شد.

او با بیان اینکه بزرگترین شهرک صنعتی استان با مساحت 800 هکتار که جزء بزرگترین شهرک صنعتی به لحاظ وسعت درحوزه جنوب کشور در دشت سقاوه در دست اجرا است افزود: با بهره برداری از سد سقاوه، سرمایه گذاران با اطمینان در این منطقه سرمایه گذاری می نمایند.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص 335 میلیارد تومان به طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 335 میلیارد تومان به طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید