بهترین امتیاز برای دوربین سلفی و کیفیت فیلمبرداری آیفون 14 ، موفقیتی برای گوشی تازه اپل

به گزارش نقد و بررسی سینما، اپل آیفون 14 پرو امتیازات برتر دی ایکس او مارک (DxOMark) را برای عملکرد دوربین سلفی و کیفیت فیلمبرداری به دست آورد. در آزمایش دوربین دی ایکس او مارک (DxOMark)، آیفون 14 پرو، مدل پرچمدار اپل به امتیازات فوق العاده ای دست یافته است.

بهترین امتیاز برای دوربین سلفی و کیفیت فیلمبرداری آیفون 14 ، موفقیتی برای گوشی تازه اپل

به گزارش نقد و بررسی سینما و به نقل از جی اس ام آرنا، این دوربین با امتیاز کلی 146، مقام دوم را در رتبه بندی جهانی دوربین دی ایکس او مارک (DxOMark) به دست آورد (فقط یک امتیاز کمتر از Honor Magic4 Ultimate). دی ایکس او مارک علاوه بر اختصاص رتبه دوم به آیفون 14 پرو این گوشی را با امتیاز 145 را دارای برترین عملکرد دوربین سلفی در عکس ها و فیلم برداری قلمداد کرد.

بیشتر بخوانید:

  • عجیب ترین روش برای باز کردن جعبه آیفون 14 را اینجا ببینید

دی ایکس او مارک امتیاز برتر را به آیفون به علت دقت در ثبت رنگ پوست، فناوری تاخیر صفر شاتر سریع، توانایی آن در کاهش تاری حرکت، و نمایش کنتراست چهره ها، در قاب کاربری نو فرندز اند فامیلی (Friends & Family) برجسته نموده است.

آیفون با 14 پرو رتبه اول را در عملکرد ضبط ویدیو نیز دارد. این دوربین نرمی، تکرارپذیری و سیالیت انتقال های خود را بهبود بخشیده است. تثبیت تصویر این دوربین نیز عالی است، ضبط محدوده دینامیکی (HDR) آن هم کنتراست بالایی ارائه می دهد و ردیابی فوکوس اتوماتیک آن هم قابل اعتماد و دقیق است. اجرای اپل از حسگر تصویر کواد بایر (Quad-Bayer)کیفیت و عملکرد بالایی را به همراه دارد. بعلاوه از دقت آیفون در تصویر پیش نمایش در مقایسه با تصویر پردازش شده نهایی تمجید شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بهترین امتیاز برای دوربین سلفی و کیفیت فیلمبرداری آیفون 14 ، موفقیتی برای گوشی تازه اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین امتیاز برای دوربین سلفی و کیفیت فیلمبرداری آیفون 14 ، موفقیتی برای گوشی تازه اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید