برترین اپلیکیشن های پیاده سازی صوت برای ویندوز و مک

به گزارش نقد و بررسی سینما، این مقاله شما را با برترین نرم افزارهای دیکته برای مک و ویندوز آشنا می نماید تا بتوانید بدون دردسر صوت ها را یادداشت برداری و رونویسی کنید.

برترین اپلیکیشن های پیاده سازی صوت برای ویندوز و مک

به گزارش خبرگزاری نقد و بررسی سینما، تایپیست ها و نویسندگان به دلایلی متفاوت هستند. هر نویسنده ای نمی تواند در تایپ سریع باشد. علاوه بر این، به طور کلی، مردم ترجیح نمی دهند زیاد تایپ نمایند. بنابراین، برترین نرم افزار دیکته زمانی به کارتان می آید که می خواهید چیزی مانند یک مقاله یا شاید یک رمان بنویسید یا می خواهید یادداشت های صوتی را پیاده کنید.

بیشتر بخوانید:

راز گشایی از یک پدیده شگفت انگیز ذهنی: اثر ماندلا !

وعده ساخت 8 فروند هواپیمای مسافری آقای رئیسی امکان پذیر است؟

برترین نرم افزار دیکته صوتی اخیراً به علت رونویسی دقیق و سریعی که ارائه می دهد محبوبیت پیدا نموده است. اگر شما نیز در پی برنامه ای برای رونویسی کلمات خود هستید، یعنی نرم افزاری که به شما امکان می دهد گفتار را با دقت و سرعت به متن تبدیل کنید، در جای مناسبی هستید.

با توجه به تحقیقات و یافته های ما، موارد زیر برترین نرم افزار دیکته رایگان برای مک و ویندوز هستند.

اپلیکیشن دیکته اپل

اپل مطمئناً شرایط لازم برای توسعه برترین نرم افزار دیکته برای مک را دارد. نرم افزار دیکته مبتنی بر سیری در دستگاه های مک تعبیه شده است. از این رو، شما حتی نیازی به دانلود چیزی در دستگاه خود ندارید.

علاوه بر این، در دسترس بودن طیف گسترده ای از زبان ها (بیش از 20 زبان) یکی از مزایای استفاده از Apple Dictation است. با تمام برنامه هایی که دارای امکانات تایپ هستند، مانند پردازشگرهای کلمه، رسانه های اجتماعی و غیره کار می نماید و می توانید ضبط ها را به اشتراک بگذارید و در پیاده سازی متن ها بیش از 95 درصد دقت دارد.

Dragon by Nuance

اپلیکیشن Dragon by Nuance نیز از جمله اپلیکیشن های دقیق پیاده سازی متن است که امکان ذخیره سازی اسناد در فضای ابری را برای کاربر فراهم می نماید؛ این اپلیکیشن بعلاوه بسیار ایمن است و مبتنی بر هوش مصنوعی است.

Braina

Braina یکی دیگر از نرم افزارهای دیکته رایگان برای رایانه شخصی است. شما می توانید از این نرم افزار برای پیاده سازی صوت های خود به بیش از 100 زبان بهره ببرید. علاوه بر این، Braina به شما امکان می دهد چندین کار را به وسیله دستورات صوتی مانند جستجوی فایل ها در رایانه، پخش آهنگ، یافتن اطلاعات در اینترنت و غیره انجام دهید.

Winscribe

در مرحله بعد، ما Winscribe را برای همه کسانی که در پی برترین نرم افزار دیکته برای ویندوز 10 هستند، داریم. این نرم افزار که متعلق به Nuance است، انواع ویژگی های جالب مانند مدیریت اسناد را برای سازماندهی متنی که شما دیکته می کنید ارائه می دهد.

Winscribe بعلاوه می تواند از دستگاه های اندروید، بلک بری و آیفون پشتیبانی کند. داده ها را رمزگذاری می نماید تا اطمینان حاصل گردد که حریم خصوصی شما دست نخورده باقی می ماند.

Speechnotes

اگر در پی برنامه ای هستید که به صورت آنلاین کار می نماید Speechnotes یکی از برترین نرم افزارهای دیکته برای Mac/Windows است. هنگامی که به برنامه آنلاین Speechnotes بروید، فقط باید روی میکروفون کلیک کنید تا طولانی ترین صوت ها را پیاده کند.

علاوه بر سهولت استفاده، Speechnotes به علت پشتیبانی از زبان های مختلف از اسپانیایی تا ترکی کاملاً مشهور است.

58227

منبع: خبرآنلاین

به "برترین اپلیکیشن های پیاده سازی صوت برای ویندوز و مک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین اپلیکیشن های پیاده سازی صوت برای ویندوز و مک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید