نرم افزار و اپلیکیشن

الان بخر، بعدا پرداخت کن؛ چطور از خرید اعتباری خبرنگاران استفاده کنیم؟

اگر عبارت خرید اعتباری از خبرنگاران تا به امروز به گوشتان نخورده یا درباره اش شنیده اید اما اطلاعات خاصی پیرامون آن ندارید، در این مطلب همراه ما باشید تا با جزئیات این طرح جالب خبرنگاران آشنایتان کنیم.

15 بهمن 1402

مقایسه شیائومی 13T و 13T پرو؛ تفاوت های کم اما مهم!

شیائومی 13T و 13T پرو جدیدترین گوشی های شبه پرچم دار شیائومی محسوب می شوند که سپتامبر امسال رونمایی و راهی بازار شده اند. حالا این گوشی ها با اختلاف قیمت تقریبا 10 میلیون تومان (در لحظه نگارش این متن) در بازار کشور ما هم در دسترس قرار دارند و در نتیجه فرصتی...

29 مهر 1402

انتشار بتای One UI 6.0 برای گلکسی A54 شروع شد

روز گذشته سامسونگ رسما انتشار نسخه بتای رابط کاربری One UI 6.0 را برای گلکسی A54 شروع کرد. این نسخه ابتدا برای کاربران ساکن کره جنوبی ارائه می گردد و مطابق معمول طی روزهای آینده در دیگر کشورها هم به دست کاربران این گوشی می رسد. در حال حاضر کاربران گلکسی S23 می...

18 شهریور 1402

محمد بحرانی و سام درخشانی با چهره متفاوت در مافیا

بازی شب های مافیا زودیاک در ادامه روند منطقی بازی سازی در نمایش خانگی، به سراغ مدل نوی از این بازی رفته است و با بازتعریف برخی نقش ها و اضافه شدن شخصیت های نو به بازی به غنای بیشتر این بازی خانوادگی که مورد توجه بسکمک از جوانان و خانواده هاست کمک کرده است.

17 مرداد 1402

مهمترین نکات برای یک تعطیلات سازگار با محیط زیست

در زمان مسافرت به کل دنیای بزرگ بسیاری از مسافران احساس مسئولیت زیست محیطی خود را از دست می دهند و طبیعت را زیر پا می گذارند. در اینجا نکات تفریحات سازگار با محیط زیست را عنوان می کنیم. مهمترین نکات سفرهای سازگار با محیط زیست به شما یاری خواهند کرد که در...

19 دی 1401

همه چیز درباره قلم نوری؛ از گزینه های مبتدی تا حرفه ای ها

اگر از این سو و آن سو چیزهایی در رابطه با قلم نوری و کاربرد آن می شنوید یا می بینید اما شناخت دقیقی از آن ندارید، پیشنهاد می کنیم در این مطلب با ما همراه باشید؛ در کنار ارائه تعریفی مختصر و مفید از قلم نوری، کاربرد و نقش آن را در زندگی روزمره هم به شما خواهیم...

7 دی 1401

بازگشت جک دورسی؛ بلواسکای برای رقابت با توئیتر ماسک به میدان می آید!

پس از ماه ها جنجال، ایلان ماسک پایان توئیتر را تصاحب کرد. همزمان با این اتفاق جک دورسی یکی از موسسان و مدیرعامل سابق توئیتر از راه اندازی یک رسانه اجتماعی تازه به نام Bluesky اطلاع داد.

11 آبان 1401

کوچکترین تلویزیون دنیا به میزان تمبر پستی!

در دنیایی که نمایشگر ها روزبه روز بزرگتر می شوند، شرکتی به نام TinyCircuits تصمیم گرفته است راستا دیگری را پیش بگیرد؛ ساخت کوچکترین تلویزیون دنیا. این شرکت از دو نمونه اولیه از تلویزیون های TinyTV خود رونمایی کرد.

7 آبان 1401

اضافه شدن یک ویژگی نو و کاربردی به توییتر ، عکس

دیجیاتو نوشت: با وجود این قابلیت نو اکنون می توان در یک توییت به طور همزمان از عکس ها، ویدیوها و فایل های GIF استفاده کرد.

15 مهر 1401

برترین اپلیکیشن های پیاده سازی صوت برای ویندوز و مک

این مقاله شما را با برترین نرم افزارهای دیکته برای مک و ویندوز آشنا می نماید تا بتوانید بدون دردسر صوت ها را یادداشت برداری و رونویسی کنید.

19 شهریور 1401

دردسر نو برای اینستاگرام؛ کارداشیان ها از تغییرات نو متنفرند

اینطور که به نظر می رسد، کارداشیان ها خیلی از تغییرات تازه اینستاگرام راضی نیستند و این اعتراض را هم به وسیله استوری به گوشی مدیران این شبکه اجتماعی رسانده اند.

10 مرداد 1401

اساسینز کرید والهالا حالت روگ لایک رایگان دریافت می نماید؛ تریلر آن را دیدن کنید

یوبی سافت در جشن پانزدهمین سالگرد سری محبوب اساسینز کرید، یک حالت نو را برای نسخه والهالا با نام Forgotten Saga معرفی کرد.

29 تیر 1401

نمایشگاه E3 2022 رسما لغو شد؛ نه حضوری و نه دیجیتال

کمپانی ESA (برگزار کننده نمایشگاه E3) در بیانیه ای عجیب به تازگی اعلام نموده که مراسم E3 امسال به طور کامل لغو شده است. این رویداد قرار بود تابستان امسال به صورت دیجیتالی و آنلاین برگزار گردد اما به نظر می رسد که دیگر خبری از آن در سال 2022 نخواهد بود.

10 تیر 1401

معرفی اپ Epik Photo Editor؛ ویرایشگر رایگان اما حرفه ای تصاویر

اگر در جستجوی اپلیکیشنی برای ویرایش تصاویر خود بوده اید و به این مطلب رسیدید، همینجا دست نگه دارید، چرا که قصد داریم به معرفی اپلیکیشن Epik بپردازیم که در سبک خود یکی از برترین ها به شمار میرود.

5 تیر 1401

ویژه برنامۀ لنز ایرانسل برای شب های قدر

لنز، اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با همکاری آستان قدس رضوی، ویژه برنامۀ حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برای احیای شب های قدر را در قالب یک شبکۀ ویژه و به صورت زنده و مستقیم از بارگاه ملکوتی آن امام همام، پخش...

27 خرداد 1401

معرفی تیم مهندسی دواپس خبرنگاران

تیم در خبرنگاران یعنی همه چیز؛ اعتقاد به هدفی که یک تیم دنبال می نماید هم درست به مقدار یک آیین مقدس، مهم و محترم است، اما واضح است که این خبرنگارانیی ها هستند که این اهداف را امکان پذیر می نمایند. یک هدف هر چقدر هم که بزرگ و دست نیافتنی باشد با اعتقادی...

24 خرداد 1401

برترین مانیتورهای گیمینگ زیر 10 میلیون تومان (فروردین 1401)

در این بخش از راهنماهای خرید خبرنگاران مگ، به سراغ برترین مانیتورهای گیمینگ زیر 10 میلیون تومان بازار رفته ایم که می توانند انتخاب های مناسب و باکیفیتی برای شما باشند.

18 خرداد 1401

آنر Magic V یا اوپو Find N

در اواخر سال میلادی 2021، ما شاهد عرضه یکی از ارزان ترین گوشی های تاشو یعنی OPPO Find N بودیم که البته اولین گوشی تاشو این سازنده چینی نیز بود. حدود یک ماه بعد، آنر Honor، دیگر سازنده چینی نیز اولین گوشی تاشو خود Honor Magic V را معرفی کرد که این گوشی نیز مشخصات کلیدی...

26 اردیبهشت 1401

با استفاده از تلفن همراه تست کرونا بگیرید

تهران (پانا) - اگرچه تست های خانگی فوری کووید-19 کارآمد هستند اما چه خواهد شد اگر بتوانیم هرگاه که می خواهیم با استفاده از دوربین تلفن همراه مان تست کرونا بدهیم.

22 اردیبهشت 1401

مردی که هفده بار باخت و پیروز تر شد

تهران (پانا) - تاک با اجرای داریوش کاردان چهارشنبه شب میزبان دو روایت شنیدنی و مجذوب کننده خواهد شد.

31 فروردین 1401
تعداد: (54)