بهره برداری از 36 پروژه میراث فرهنگی فارس در هفته دولت

به گزارش نقد و بررسی سینما، خبرنگاران/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از افتتاح و بهره برداری از 36 پروژه در حوزه بخش خصوصی و دولتی همزمان با هفته دولت در استان اطلاع داد.

بهره برداری از 36 پروژه میراث فرهنگی فارس در هفته دولت

مصیب امیری سه شنبه 21 مرداد در جمع نقد و بررسی سینما بیان نمود: در هفته دولت32 پروژه توسط بخش خصوصی و 4 پروژه نیز در بخش دولتی به بهره برداری خواهد رسید.

او، افتتاح موزه نورآباد، مرکز فرهنگی سعدی، بخشی از محوطه سازی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی و مجتمع خدماتی رفاهی بیشابور را بخشی از این پروژه ها برشمرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس همچنین از افتتاح 16 اقامتگاه بوم گردی در هفته دولت در استان اطلاع داد و مطرح نمود: پیش از این 141 اقامتگاه بوم گردی در سطح استان به بهره برداری رسیده که در هفته دولت نیز از 16 اقامتگاه جدید رونمایی خواهد شد.

امیری اعلام کرد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یکی از حوزه هایی است که نقش مهمی در اشتغال زایی در سطح کشور دارد که بخشی از آن حاصل زحمات نقد و بررسی سینما و اصحاب رسانه است.

مدیر کل میراث فرهنگی فارس اضافه نمود: عکاسان و نقد و بررسی سینمای که در عرصه میراث، اخبار مکان های تاریخی را نشر و ترویج می دهند در رونق این حوزه تاثیر دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بهره برداری از 36 پروژه میراث فرهنگی فارس در هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 36 پروژه میراث فرهنگی فارس در هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید