تبلت ارزان Alldocube Smile X

به گزارش نقد و بررسی سینما، سازنده تبلت های چینی Alldocube تبلت اندرویدی مقرون به صرفه قیمت جدیدی را با نام Alldocube Smile X روانه بازار نموده است. این تبلت دارای یک ترکیب سخت افزاری مناسب در کنار طراحی زیبا است.

تبلت ارزان Alldocube Smile X

به گزارش نقد و بررسی سینما، Alldocube Smile X دارای یک صفحه نمایش LCD 10.1 اینچی با وضوح 1920 در 1200 پیکسل و نسبت تصویر 16:10 است. این تبلت ارزان دارای یک پردازنده Unisoc Tiger T610 می باشد که شامل یک SoC هشت هسته ای با دو هسته ARM Cortex-A75 و شش هسته Cortex-A55 می باشد.

این پردازنده بعلاوه دارای یک GPU Mali-G52 MP2 است که با فرکانس 614 مگاهرتز کار می نماید. این تبلت دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. دارای دو اسلات سیم کارت است، اما اگر احتیاج به اضافه کردن کارت microSD دارید، باید یکی از اسلات ها را قربانی کنید.Alldocube Smile X بعلاوه بر روی سیستم عامل اندروید 11 اجرا می گردد.

در مورد امکان آپدیت آن به اندروید 12 هنوز اطلاعات قطعی وجود ندارد. این تبلت دارای یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی است. Alldocube Smile X دارای بلوتوث 5.0 می باشد و از GPS نیز پشتیبانی می نماید.این محصول در حال حاضر درسایت Banggood با قیمت 149.99 دلار به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "تبلت ارزان Alldocube Smile X" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت ارزان Alldocube Smile X"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید