ترکاشوند: دفاع وسط های مان مقابل فولاد خوب نبودند، هیئت والیبال با پرافتخاترین تیم آسیا همکاری نمی کند

به گزارش نقد و بررسی سینما، سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: متاسفانه هیئت والیبال استان تهران با پیکان همکاری نمی کند در حالی که پیکان باشگاهی بزرگ و برند والیبال است.

ترکاشوند: دفاع وسط های مان مقابل فولاد خوب نبودند، هیئت والیبال با پرافتخاترین تیم آسیا همکاری نمی کند

به گزارش ، محمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال پیکان تهران درباره برتری 3 بر یک مقابل فولاد سیرجان در هفته پنجم لیگ برتر خاطرنشان کرد: باید به دامغانی و تیمش که بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند، خسته نباشید بگویم. به جز 2 ست اول، بازی تا حدی متفاوت بود. ما در ست اول 4 ،5امتیاز عقب افتادیم که دلیلش بازی کردن سه بازیکن پیکان پس از اتمام سه جلسه محرومیت شان بود. دیدار تدارکاتی هم برگزار نکردیم و تا حدی آن ها در شرایط بازی نبودند.

او اضافه کرد: سعی کردیم سرعت تیم فولاد سیرجان را بگیریم و بازیکنان مان هم حواس شان را بیشتر جمع کردند تا 2 ست اول را به سود خودمان کنیم. محمد دامغانی در ست سوم تغییراتی در تیمش ایجاد کرد و از یک دریافت کننده خود پشت خط استفاده کرد. جای او هم دریافت کننده دیگری به زمین آورد. پاسورشان را هم تعویض کرد.

ترکاشوند شرح داد: این پاسور برای ما ناشناخته بود و هرچند 2 امتیاز در ست سوم پیش افتادیم، اما فولاد رو به کار های سرعتی آورد و ما هم نتوانستیم خوب دفاع کنیم. اگر در آن ست خوب دفاع می کردیم، می توانستیم بازی را سه بر صفر ببریم. دفاع وسط های پیکان روز خوبی نداشتند، اما سرویس های بابرنامه مان سبب شد حریف رو به استفاده از توپ های بلند بیاورد و در این زمان توانستیم راحت امتیاز جمع کرده و ست چهارم هم به سود خود کنیم.

بازی های بعدی مان را در سالن ساپکو برگزار می کنیم

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره برگزاری بازی های بعدی این تیم در سالن ساپکو پیکانشهر گفت: به احتمال زیاد این اتفاق رخ می دهد و امروز (چهارشنبه) ناظران فدراسیون از سالن ساپکو بازدید کردند. همه موارد تائید شده و سالن خوبی است. فکر می کنم بازی های بعدی خانگی مان را در این سالن برگزار می کنیم.

پیکان پرافتخارترین تیم والیبال آسیا است، اما هیئت والیبال تهران با ما همکاری نمی کند

ترکاشوند درباره دلیل این تصمیم گفت: مدیریت باشگاه باید در این مورد پاسخگو باشد، اما متاسفانه هیئت والیبال استان تهران با پیکان همکاری نمی کند. پیکان باشگاهی بزرگ و برند والیبال است. این تیم پرافتخار ترین تیم ایران و آسیا است. به همین دلیل توقع داریم اگر مسئله ای وجود دارد هیئت تهران مک کند چراکه باید چرخه والیبال بچرخد و تماشاگران از این رشته لذت ببرند. نمی توانم بگویم خوشبختانه یا متاسفانه، اما از دیدار بعدی در سالن ساپکو بازی می کنیم و امیدوارم بتوانیم بازی های خوبی به نمایش بگذاریم.

قصه انتخابات فدراسیون سر دراز دارد و گوش مان به جایی نمی رسد

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران درباره حواشی ایجاد شده در راه انتخابات ریاست این فدراسیون خاطرنشان کرد: این قصه سر دراز دارد و وقتی صدای ما به جایی نمی رسد، حرف زدن درباره انتخابات فدراسیون فایده ای ندارد. در مجموع والیبال که در سال های اخیر رشد خیلی خوبی داشته، جهانی شده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده متاسفانه حدود یک سال است بدون رئیس و بلاتکلیف مانده است.

برخی ها می گویند انتخابات والیبال مهندسی می شود

او اضافه کرد: والیبال ایران سازماندهی و مدیریت خوبی ندارد. انشالله هرچه سریع تر رئیس جدید فدراسیون انتخاب شود. برخی مواقع می گویند سیاسی کاری است و برخی ها هم دوست دارند انتخابات مهندسی شده باشد. انشالله فرد شایسته ای بیاید و برنامه هایش را به بهترین شکل پیش ببرد.

اعضای مجمع باید فردی را انتخاب کنند که والیبال را نجات بدهد

ترکاشوند اضافه کرد: ما ملی پوشان قدیمی خوب و تحصیلکرده ای داریم. امیرحسین منظمی، محمود افشاردوست و بهنام محمودی دکتر هستند و هر سه نفر می توانند به والیبال ایران کمک کنند. انشالله روسای هیئت ها و اعضای مجمع بهترین و اصلح ترین فرد را انتخاب کنند تا به سود والیبال مان باشد و این رشته را از شرایطی که دارد نجات بدهند.

قرار باشد از چین هم بترسیم وامصیبتا است

ترکاشوند درباره گروه بندی رقابت های انتخابی المپیک و هم گروهی ایران با چین گفت: توان والیبال ایران خیلی بالاتر از آسیا است و اگر قرار باشد با این تیم مان از چین هم بترسیم، وامصیبتا است. در مجموع این تیم با توجه به میزبانی اش همه کار برای صعود به المپیک انجام می دهد. شاید آن ها فقط بتوانند از لحاظ روحی و روانی روی بچه های ما تاثیر بگذارند و اگر در شرایط آرمانی و خوبی قرار بگیریم خیلی راحت می توانیم تیم های آسیایی را شکست داده و به المپیک 2020 صعود کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ترکاشوند: دفاع وسط های مان مقابل فولاد خوب نبودند، هیئت والیبال با پرافتخاترین تیم آسیا همکاری نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکاشوند: دفاع وسط های مان مقابل فولاد خوب نبودند، هیئت والیبال با پرافتخاترین تیم آسیا همکاری نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید