توصیه های سلامتی در آستانه تغییر فصل

به گزارش نقد و بررسی سینما، تغییر فصل و داشتن روزهای کوتاه و پرمشغله در پاییز می تواند برای بسیاری از افراد به ویژه به لحاظ سلامت جسمی و روانی، چالش برانگیز باشد.

توصیه های سلامتی در آستانه تغییر فصل

با نزدیک شدن به پاییز و خنک تر شدن هوا، بسیاری از افراد کم تحرک می شوند و خلق و خوی آرام تری پیدا می نمایند. بعلاوه پاییز در بسیاری افراد احساس خستگی و کسالت ایجاد می نماید.

بنابراین برای بسیاری از ما توجه به نکات سلامتی در این فصل نسبت به تابستان اهمیت بیشتری پیدا می نماید.

در این شرایط ضروری است برای حفظ سلامت و بهبود خلق و خوی خود در پاییز، بعضی نکات تغذیه ای و سلامتی را به طور جدی تری رعایت کنیم.

برای مثال داشتن خواب کافی یکی از توصیه های مهم در پاییز است و به همین علت به افراد توصیه می گردد که شب ها زودتر به خواب بروند و صبح نیز زود از خواب بیدار شوند.

یکی دیگر از توصیه ها در این فصل تحرک کافی داشتن و انجام مرتب فعالیت های جسمی از جمله پیاده روی است با این حال باید از انجام فعالیت های بدنی سنگین خودداری کنید و به تدریج بر مقدار فعالیت های بدنی خود بیافزایید تا کمتر احساس خستگی داشته باشید.

به گزارش ان دی تی وی، بعلاوه سومین توصیه مهم مصرف انواع مواد غذایی سالم و حاوی انواع ویتامین ها و املاح متنوع و بعلاوه غذاهای حاوی پروتئین و کلسیم از قبیل ماهی و دیگر غذاهای دریایی است.

منبع: گردشبان

به "توصیه های سلامتی در آستانه تغییر فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های سلامتی در آستانه تغییر فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید