سلامتی و پزشکی

الان بخر، بعدا پرداخت کن؛ چطور از خرید اعتباری خبرنگاران استفاده کنیم؟

اگر عبارت خرید اعتباری از خبرنگاران تا به امروز به گوشتان نخورده یا درباره اش شنیده اید اما اطلاعات خاصی پیرامون آن ندارید، در این مطلب همراه ما باشید تا با جزئیات این طرح جالب خبرنگاران آشنایتان کنیم.

15 بهمن 1402

تصادف اتوبوس و 2 خودروی سواری با 4 کشته و 11 مصدوم در سبزوار

عباس کافی در جزئیات این حادثه به ایسنا گفت: این حادثه تلخ شامگاه چهارشنبه 21 تیرماه در کیلومتر یک محور سبزوار- بردسکن رخ داد که چهار نفر از سرنشینان خودرو پژو بر اثر تروما و سوختگی در صحنه فوت شدند.

22 تیر 1402

ایرانی ها بیشتر چه گل هایی را هدیه می دهند؟ 6 شرط لازم برای خرید گل

بی شک کسی نیست که با تماشا گل و گیاه و سرسبزی حال و هوایش عوض نشود. حتی هنوز هم برای مسرور کردن اطرافیانمان و نشان دادن عشق و علاقه خودمان به آن ها هر از گاهی بی مناسبت یا با مناسبت گل هدیه می دهیم.

12 تیر 1402

آخرین شرایط بازیگر سینما و تلویزیون در بیمارستان ، فعلا دستگاه به من وصل است

محمد فیلی، بازیگر پیشکسوت کشورمان که به دلیل عارضه مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، گفت: عمل سنگینی داشتم اما خدا را شکر الان خوبم.

11 اردیبهشت 1402

توصیه اکید پوراحمد به همسر درباره سنگ قبرش

کیومرث پوراحمد هم مانند خیلی از مردم به مرگش اندیشیده بود، اینکه کتاب زندگی اش چگونه به انتها می رسد. او هم مرگ را ساده می پنداشت و هم سنگ قبری به همان سادگی می خواست.

17 فروردین 1402

چرا کریستیانو رونالدو تتو ندارد؟

کریستیانو رونالدو از معدود فوتبالیست هایی است که تتو ندارد؛ و این موضوع تنها یک دلیل دارد: او به طور مرتب خون اهدا می کند. رونالدو با شرکت در کمپین های مختلف دیگران را هم تشویق به این کار می کند. او انسانی بسیار نوع دوست و خیر است و به هر طریقی که می تواند...

11 فروردین 1402

ترفند درمان فوری سرماخوردگی در عرض یک روز!

سرما خوردگی از شایع ترین بیماری هایی است که بیشتر افراد در پاییز و زمستان به آن دچار می شوند. سرماخوردگی علائم زیادی مانند تب و آبریزش بینی و خستگی مفرط دارد که فرد را از انجام کار های روزمره باز می دارد. همه ما دوست داریم سریعتر از شر سرما خوردگی راحت...

27 اسفند 1401

نمونه دوپینگ ملی پوش والیبال ایران مثبت شد

نمونه دوپینگ اخذشده از امیرحسین توخته، بازیکن تیم والیبال هراز آمل، مثبت شده است. ماده مصرفی از سوی او غیر خاص بوده و به منظور درمان و برطرف بیماری مصرف شده است. به زودی از سوی مراجع ذیصلاح در خصوص مقدار محرومیت او تصمیم گیری خواهد شد.

4 اسفند 1401

تضادی زیبا از شلوغ ترین و آرام ترین شهرهای دنیا

در سرتاسر دنیا، کشورهای مختلف و متنوعی وجود دارند و هر کدام از آن ها دارای شکل فرهنگی و انتظارات اجتماعی خاص خود هستند. برای مثال، انسان هایی در دنیا زندگی می نمایند که به مفهوم زندگی در میان تعداد بسیار زیادی از انسان ها عادت نموده اند. جمعیت منطقه ای...

1 بهمن 1401

اینفوگرافیک ، ویتامین های ضد آلودگی هوا ، برای آلودگی هوا چی بخوریم؟

یکی از مهم ترین نکات مهم در حفظ سلامت بدن در روزهایی که هوا آلوده می گردد، نوع تغذیه ای است که باید به آن اهمیت بدهیم. در این اینفوگرافیک به سوال پرتکرار برای آلودگی هوا چی بخوریم؟ به طور مختصر پاسخ داده شده است.

29 دی 1401

اگر کربوهیدرات نخوریم، چه اتفاقی برای بدن مان می افتد؟

همین کربوهیدرات ها هستند که بیشتر سوخت مورد احتیاج بدن برای فعالیت های روزانه و عملکرد های طبیعی اش را فراهم می نمایند. پس اگر مصرف کربوهیدرات ها را متوقف کنید، با احساس کمبود انرژی روبرو خواهید شد که در ادامه به احساس خستگی، گرسنگی بیشتر و اختلال...

22 دی 1401

روایت زندگی پیرمردی که موش آزمایشگاهی یک پزشک شد

کاوه ثابت پور کارگردان و نویسنده فیلم کوتاه قلاب به ارائه توضیحاتی درباره شکل گیری ایده این فیلم با موضوع پیرمردی که در حوض خانه اش ماهیگیری می نماید، پرداخت.

17 دی 1401

هتل هواپیمای بوئینگ 727 ، اقامت در لاشه یک هواپیمای بوئینگ !!

حتما برای شما هم جالب است، اگر بدانید که می توانید یک شب را در هتلی اقامت داشته باشید که از بدنه یک هواپیمای فرسوده ساخته شده است. افرادی خلاق در کشور کاستاریکا این کار را انجام داده اند و از لاشه یک هواپیمای قدیمی بوئینگ 727 برای ساخت یک هتل هواپیمای لوکس...

16 دی 1401

سیلاب ناگهانی و کولاک در 8 استان، فعالیت سامانه بارشی تشدید شد

خبرنگاران: سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و هشدار تشدید فعالیت آن از احتمال بارش های سیل آسا و کولاک برف در 8 استان خبر داد.

12 دی 1401

10 شخصیت سریال های انیمیشنی که الگوی مناسبی برای بچه ها نیستند

برخی از شخصیت های انیمیشنی در برنامه های مخصوص بچه ها، علیرغم اینکه به نوعی ستاره داستان محسوب می شوند، رفتارها و عادت های اشتباهی دارند که هیچ کس نباید از آن ها تقلید کند. در این مطلب 10 شخصیت سریال های انیمیشنی را نام بردیم که الگوی مناسبی برای بچه ها...

12 دی 1401

همه چیز درباره قلم نوری؛ از گزینه های مبتدی تا حرفه ای ها

اگر از این سو و آن سو چیزهایی در رابطه با قلم نوری و کاربرد آن می شنوید یا می بینید اما شناخت دقیقی از آن ندارید، پیشنهاد می کنیم در این مطلب با ما همراه باشید؛ در کنار ارائه تعریفی مختصر و مفید از قلم نوری، کاربرد و نقش آن را در زندگی روزمره هم به شما خواهیم...

7 دی 1401

نوعی شیرینی که باعث می گردد با میمون مو نزنید!

اگر عاشق شیرینی هستید باید در خوردن آن بسیار دقت کنید، زیرا نوعی شیرینی وجود دارد که در زیبایی شما تاثیر می گذارد و خوردن آن باعث زشت شدن صورت می گردد.

21 آذر 1401

چطور بدنمان در سرما کم آب نشود؟

کم آبی بدن می تواند باعث اختلال در متابولیسم، افزایش حس خستگی و خواب آلودگی و بعلاوه تشدید تحریک پذیری عصبی گردد. در ادامه این مطلب با راه هایی ساده برای پیشگیری از کم آبی بدن در سرما آشنا خواهیم شد.

14 آذر 1401

اثربخشی عصاره سنجد و عصاره زردچوبه در کاهش درد آرتروز زانو

پژوهشگران با انجام یک کارآزمایی بالینی عنوان کردند که عصاره سنجد و عصاره زردچوبه می تواند در کاهش درد و بهبود عملکرد بیماران مبتلا به آرتروز زانو، موثر باشد.

10 آذر 1401

تغییر ساعت تابستانی برای سلامتی ضرر دارد !

ایرنا نوشت: متخصصان معتقدند تغییر ساعت تابستانی به سلامت افراد آسیب می رساند.

21 آبان 1401
تعداد: (301)