خبرنگاران بیش از یکهزار تُن مرغ و روغن در جنوب کرمان توزیع می شود

به گزارش نقد و بررسی سینما، جیرفت - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از توزیع یکهزار و 190 تُن گوشت مرغ و روغن خوراکی در هفت شهرستان جنوبی این منطقه خبر داد.

خبرنگاران بیش از یکهزار تُن مرغ و روغن در جنوب کرمان توزیع می شود

مسلم مروجی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار نقد و بررسی سینما از آغاز توزیع 500 تُن گوشت مرغ و 314 تُن روغن در این منطقه خبر داد و افزود: علاوه بر این، 376 تُن روغن با هدف تنظیم بازار، وارد شبکه توزیع خواهد شد تا مردم هیچ گونه کمبودی در خصوص تامین کالاهای اساسی خود احساس نکنند.

وی با بیان اینکه 60 درصد کالاهای طرح تنظیم بازار در روستاها توزیع می شود، افزایش مراکز توزیع را راه حلی برای جلوگیری از ایجاد تجمع در محل توزیع کالاها برشمرد و از حذف مراکز فروش در خیابان های پرترافیک شهر نیز خبر داد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان خواستار همکاری مردم در توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار شد و گفت: به مردم اطمینان می دهیم که هیچ کمبودی در بحت تامین کالاهای اساسی به وجود نخواهد آمد و برای رعایت پروتکل های بهداشتی با عوامل توزیع همکاری کنند.

وی از برنامه ریزی لازم برای توزیع اقلام طرح تنطیم بازار در روستاها و مراکز بخش ها در منطقه خبر داد و افزود: زمینه توزیع اقلام در بخش های اسماعیلی، شهر بلوک، جبالبارز و دیگر بخش ها با هدف دسترسی آسان مردم فراهم شده است و تا اشباع بازار (فرآوانی کالا)، توزیع کالاهای اساسی ادامه دارد.

مروجی فرد، اطاعت از تصمیمات و مصوبات ستاد کرونا را الزامی دانست و گفت: مصوبات ستاد کرونا لازم الاجرا بوده و هر کجا در زمان توزیع اقلام، ضوابط بهداشتی رعایت نشود بدون درنگ، واحد صنفی متخلف تعطیل می شود.

از روز گذشته (17 آبان ماه) بیش از 700واحدصنفیدر جنوب کرمان، کارِ توزیع مرغ و روغن طرح تنظیم بازار را آغاز کرده اند.

سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان با یک میلیون نفر جمعیت را تحت پوشش دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیش از یکهزار تُن مرغ و روغن در جنوب کرمان توزیع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از یکهزار تُن مرغ و روغن در جنوب کرمان توزیع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید