خلیلی: به امید هت تریک در قهرمانی لیگ به جم می رویم

به گزارش نقد و بررسی سینما، سرپرست پرسپولیس معتقد است سرنوشت قهرمانی تیمش در دست خودش است و به کوشش بازیکنان این تیم در هفته آخر بستگی دارد.

خلیلی: به امید هت تریک در قهرمانی لیگ به جم می رویم

به گزارش نقد و بررسی سینما، محسن خلیلی، سرپرست پرسپولیس شنبه شب و پس از تساوی این تیم برابر ماشین سازی گفت: از طرفداران تشکر می کنم که تا این وقت شب در استادیوم حضور داشتند و با وجود این که نتیجه به دلخواه شان نبود، از ما حمایت کردند. دوست داشتیم در استادیوم آزادی جشن بگیریم اما امیدوارم در بازی بعدی سربلند باشیم زیرا حق ما با این همه مسائل مانند فشردگی بازی ها و محرومیت از پنجره جابجایی در نیم فصل، قهرمانی است.

او ادامه داد: بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و امیدوارم هفته بعد هت تریک قهرمانی پرسپولیس در قهرمانی را ببینیم. در حیطه من صحبت درباره مسائل فنی نیست و کادر فنی باید جوابگو باشد. درباره داوری هم بگویم که ناظمی خوب قضاوت کرد و مسئله ای وجود نداشت. ما نمی توانیم صحنه ها را خوب ببینیم و به همین دلیل نمی توانیم دقیق درباره آن اظهار نظر نمایند.

خلیلی درباره این که سیدجلال حسینی و برانکو گفته بودند که یک سری دشمن ها نمی گذارند پرسپولیس قهرمان گردد، توضیح داد: من همواره مثبت فکر می کنم. در هفته آخر نتیجه در دست خودمان است و بهتر است دیگر به این قضایا فکر نکنیم. اگر بدشانسی های فوتبال بگذارند و بازیکنان کوشش نمایند، می توانیم در جم قهرمانی بگیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خلیلی: به امید هت تریک در قهرمانی لیگ به جم می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلی: به امید هت تریک در قهرمانی لیگ به جم می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید