خودرو برقی جدید هامر

به گزارش نقد و بررسی سینما، سال گذشته و پیش از نمایشگاه خودرو دیترویت در سال 2019، کادیلاک اولین خودرو برقی خود را معرفی کرد. در آن موقع کادیلاک خاطرنشان کرد این اولین خودرو برقی از نسل جدید جنرال موتورز خواهد بود. جنرال موتورز به تازگی بعضی اطلاعات جدید را در خصوص این خودرو برقی نسل جدید خود منتشر می نماید که در ابعاد Cadillac Escalade بوده و از پلتفرمی مشابه هامر برقی استفاده خواهد نمود. هنوز اطلاعات دقیقی از خودرو کادیلاک در دسترس نیست اما کمپانی جنرال موتورز بعضی اطلاعات مربوط به هامر برقی را آشکار کرد.

خودرو برقی جدید هامر

بخش مهمی از این پلتفرم جدید، باتری های جدید جنرال موتورز به نام Ultium است که می تواند باتری آن با توجه به خواسته و طرح سازنده به صورت عمودی یا افقی نصب گردد و ذخیره باتری را برای هر مدل بهینه کند. به گفته جنرال موتورز، این خودروها باتری های 800 ولتی با قابلیت شارژ سریع 350 کیلو واتی خواهند داشت که می توانند مسافت 644 کیلومتر را طی نمایند.

هنگامی که جنرال موتورز اطلاعات مربوط به خودرو برقی را نشر داد، گفته شد که این خودرو می تواند شتاب 0 تا 100 کیلومتر را در مدت 3 ثانیه طی کند و قدرتی برابر 1000 اسب بخار خواهد داشت. همچنین موتور آن از سیستم انتقال قدرت بر محور جلو، عقب و چهار چرخ نیز استفاده خواهد نمود.

به گفته جنرال موتورز، این خودرو جدید هامر در کارخانه دیترویت خود ساخته خواهد شد و شایعاتی مبنی بر فراوری یک نسخه برقی از Cadillac Escalade وجود داشت. به همین دلیل احتمال فراوری Escalade یا خودرو دیگری با پلتفرم مشترک هامر، دور از ذهن نیست.

Motor1.com

2121

منبع: خبرآنلاین

به "خودرو برقی جدید هامر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو برقی جدید هامر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید