معرفی هتل رودا البوستان دبی ، 5 ستاره

به گزارش نقد و بررسی سینما، هتل رودا البوستان دبی | Roda Al Bustan Hotel

از بهترین هتل های 5 ستاره دبی، می توان به سراغ هتل رودا البوستان دبی رفت. در نزدیکی این هتل می توانید ورزشگاه ها و تفریحات بسیاری را پیدا کنید. در نتیجه به راحتی با پیاده روی از هتل رودا البوستان دبی Roda Al Bustan Hotel می توانید خود را به این جاذبه های برسانید. تفریحات بسیاری را در این هتل جدای از رستوران هایی با غذاهای بین المللی و عالی می توانید داشته باشید. اتاق های هتل تمام امکانات مورد نیاز شما را فراهم نموده و در دسترستان قرار داده است. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل نیز، فرودگاه بین المللی دبی است. در متن زیر، مجله خبرنگاران خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی دسترسی داشتن به جاذبه های دیدنی این شهر از هتل رودا البوستان دبی را بیان می کنیم.

معرفی هتل رودا البوستان دبی ، 5 ستاره

خدمات رفاهی هتل رودا البوستان دبی

در این هتل، میز پذیرش شبانه روزی شما را برای دسترسی به اتاقتان راهنمایی می نماید. اگر برای کار به دبی سفر نموده اید، مرکز تجاری، اتاق های کنفرانس و البته پارکینگ با نگهبانی رایگان در اختیارتان قرار می گیرد. تمام امکانات ملاقات در این اتاق ها قرار داده شده است. برای رفتن به مراکز خرید می توانید ترانسفر بگیرید. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور و گردشگری دبی، کتابخانه، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید. اگر فرصت خرید سوغاتی در این شهر به دست نیاوردید، نگران نباشید. به فروشگاه سوغاتی و هدیه هتل بروید و هر چه لازم دارید بخرید. اگر قصد سفر به دبی را دارید، می توانید از این هتل، لیموزین یا ماشین کرایه کنید.

ورود به هتل رودا البوستان دبی، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد شروع می شود و تا ساعت 12:30 روز بعد ادامه دارد. هنگام ظهر نیز باید اتاق خود را تحویل دهید. اقامت بچه ها تا 11 سال، در هتل رودا البوستان دبی رایگان است. البته در صورتی که از تخت های موجود استفاده شود. اگر نیاز به تخت اضافه دارید، باید مبلغی را برای آن بپردازید. دیگر امکانات هتل را در جدول زیر خواهید خواند:

کارکنان هتل به بسیاری از زبان های دنیا صحبت می کنند. بیشتر زبان های اروپایی و آسیایی توسط کارکنان این هتل صحبت می شوند. زبان های انگلیسی، روسی، ایتالیایی و عربی هم در میان آن ها وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل رودا البوستان دبی

در کنار استخر روباز هتل، استراحت نموده یا شنا کنید. از خدمات آبگرم به همراه باشگاه تناسب اندام، سونا و جکوزی هتل می توانید استفاده کنید. برای تمرین های ورزشی می توانید مربی خصوصی بگیرید و تمام تجهیزات ورزشی درون باشگاه وجود دارد. برای بچه ها استخری با امکانات مجزا فراهم است. اتاق زیبایی و آرایشگاه، حمام ترکی و اتاق بخار هم از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره دبی است. حوله استخری و دمپایی از جمله این امکانات است.

رستوران های هتل:

این هتل 5 ستاره 7 رستوران دارد و بوفه صبحانه هر روزه از ساعت 06:30 صبح تا 11:30 در رستوران هتل، دسترس است. خدمات سرو غذا در اتاق محدود بوده و تنها در ساعات خاصی ارائه می شود.

رستوران بامبودا (Bambooda): ین رستوران متخصص در غذاهای ژاپنی است و تنها شام سرو می نماید. روزانه نیز، باز است.

رستوران هیباچی (Hibachi): غذاهای مختلفی را برای ناهار و شام سرو می نماید.

رستوران و کافه گریل رودا (Roda Grill): این خانه استیک متخصص در غذاهای آمریکایی است و تنها ناهار و شام را سرو می نماید. هر روز هم باز است.

رستوران ماکان (Makan): این بوفه رستوران متخصص در غذاهای بین المللی بوده و هر روز باز است.

رستوران الماوال (Al Mawal): این رستوران ناهار و شام تهیه نموده و هر روز باز است.

رستوران های گازبو (Gazebo Cafe) و آنیز (Anees) هم یکی دیگر از کافه رستوران های خوب این هتل هستند.

کافه هتل هم در هر روز باز بوده و بهترین قهوه ها را سرو می نماید.

امکانات اتاق های هتل رودا البوستان دبی

در میان امکانات اتاق های هتل رودا البوستان دبی تهویه مطبوع اقامت شما را درون اتاق ها، راحت می نماید. تلویزیون صفحه تخت 42 اینچی برایتان در نظر گرفته شده است که شبکه های دنیای را پوشش می دهد. درون حمام ها می توانید تمام امکانات شستشو و نظافت را مانند شامپو، حوله، صابون، مسواک، خمیر دندان و … را پیدا کنید. اینترنت وای فای، ملافه های تمیز، یخچال کوچک، بطری آب معدنی رایگان و دمپایی از ملزومات راحتی بیشتر درون اتاق هاست. بعضی از اتاق ها، میز مطالعه و مبلمانی زیبا در فضای نشیمنی مجزا دارند و اقامت شما را درون اتاق با احساسی خوشایند تکمیل می کنند.

  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل دبی در سایت نقد و بررسی سینما بزنید.

انواع اتاق های هتل رودا البوستان دبی

تمام اتاق های هتل رودا البوستان دبی اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان دارند. نماهای اتاق ها، بسیار عالی بوده و می توانید منظره زیبایی از دبی و نهر آن را داشته باشید.

  • اتاق کلاسیک کینگ: اتاقی با یک تخت کینگ دو نفره بزرگ است. در این اتاق دو مهمان به همراه یک کودک می توانند اقامت داشته باشند.
  • اتاق اکسکیوتیو کینگ: یک تخت کینگ دو نفره بزرگ دارد. ظرفیت این اتاق با اقامت 3 نفر شامل دو بزرگسال و یک کودک تکمیل می شود. قابلیت اضافه نمودن تخت دارد.
  • سوئیت کلاسیک: همانند دیگر اتاق ها، تمام امکانات مورد نیازتان را در این اتاق هتل رودا البوستان دبی پیدا خواهید نمود. یک تخت کینگ دو نفره بزرگ در آن قرار داده شده است. ظرفیت این اتاق 3 نفر است.
  • اتاق کلاسیک تویین: دو تخت یک نفره برای اقامت دو نفر در این اتاق قرار داده شده است.
  • اتاق اکسکیوتیو تویین: دو تخت یک نفره برای اقامت دو نفر در این اتاق قرار داده شده است.
  • اتاق پریمیوم کینگ: یک تخت کینگ دو نفره بزرگ دارد. ظرفیت این اتاق با اقامت 3 نفر شامل دو بزرگسال و یک کودک تکمیل می شود. قابلیت اضافه نمودن تخت دارد.
  • اتاق پریمیوم تویین: دو تخت یک نفره دارد.
  • سوئیت پریمیوم: همانند دیگر اتاق ها یک تخت کینگ دو نفره بزرگ در آن قرار داده شده است. ظرفیت این اتاق 3 نفر است.
  • سوئیت اکسکیوتیو: همانند دیگر اتاق ها یک تخت کینگ دو نفره بزرگ در آن قرار داده شده است. ظرفیت این اتاق برای یک خانواده 3 نفر است.
  • اتاق اکسکیوتیو پریمیوم: یک اتاق خواب با تخت دو نفره کینگ به همراه اتاق نشیمن و مبلمان راحتی دارد.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

هتل رودا البوستان دبی به سنچری ویلیچ تنها 400 متر فاصله دارد و با پیاده روی می توانید به این مرکز تفریحی برسید. اگر می خواهید با مترو به دیگر نقاط شهر بروید، به راحتی خود را به ایستگاه مترو الگرهود در 600 متری هتل برسانید. برای اهالی ورزش، استادیوم تنیس دبی دیوتی فری در 600 متری هتل را پیشنهاد می دهیم. ایستگاه مترو ترمینال فرودگاه دبی هم در 800 متری آن واقع شده است. مرکز خرید دیره و سیتی سنتر در فاصله 1.3 کیلومتری هتل قرار گرفته است. به راحتی و با کمی پیاده روی می توانید برای خرید بروید. در اطراف هتل جاذبه های تفریحی و خرید متعددی را پیدا خواهید نمود.

  • ساحارا سنتر: برای رفتن به ساحارا سنتر تاکسی بگیرید. چرا که در 6.2 کیلومتری هتل قرار گرفته است.
  • برج العرب: در فاصله 19.9 کیلومتری هتل واقع شده است.
  • برج خلیفه: تا شما 1 کیلومتر فاصله داشته که پیاده به آنجا بروید.
  • دبی مال: در 8.7 کیلومتری هتل بوده که بسیار به شما نزدیک است.
  • مرکز خرید سیتی واک: تا این فروشگاه 6 کیلومتر فاصله داشته که اگر با تاکسی بروید، 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • دبی آکواریوم و باغ وحش دبی: این مرکز تفریحی در 8.6 کیلومتری هتل بوده که به راحتی می توانید در مدت 15 دقیقه رانندگی به آن برسید.
  • مسجد گرند: این پارک در مسافت 2 کیلومتری قرار داشته که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود 15 دقیقه زمان نیاز دارید.
  • فرودگاه بین المللی دبی: 1.2 کیلومتر، فاصله هتل رودا البوستان دبی تا این فرودگاه است که با تاکسی 5 دقیقه ای این جهت، طی می شود.
  • فرودگاه بین المللی المکتوم: تا این هتل حدود 43.4 کیلومتر فاصله داشته که با 50 دقیقه رانندگی به ورودی هتل خواهید رسید. بنابراین فاصله این فرودگاه تا دور است.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: 4کیلومتر است که با تاکسی حدود 25 دقیقه تا هتل فاصله دارید.

موقعیت هتل رودا البوستان دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات، دبی، دیره، خیابان کازابلانکا

Casablanca St - Dubai - United Arab Emirates

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل رودا البوستان دبی ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل رودا البوستان دبی ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید