دستگیری کلاهبردار 20 میلیاردی در آمل

به گزارش نقد و بررسی سینما، فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری فردی که به بهانه تاسیس یک مرکز درمانی در شهرستان آمل اقدام به کلاهبرداری 20 میلیارد ریالی کرده بود، خبر داد.

دستگیری کلاهبردار 20 میلیاردی در آمل

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی درباره جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی با بهانه تاسیس یک مرکز درمانی در شهرستان آمل و وعده جذب کادر درمانی و کارکنان این مجموعه از شهروندان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران اضافه نمود: متهم با انعقاد قرارداد با برخی پزشکان و توجیه تهیه ملزومات، انجام امور اداری و وعده استخدام به بیش از 100 نفر مبالغی را از این افراد دریافت کرده و متواری شده است.

سردار میرفیضی اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های به عمل آمده متهم در عملیاتی غافل گیرانه دستگیر و در بازپرسی های به عمل آمده تاکنون به 20 میلیارد ریال کلاهبرداری از مال باختگان اعتراف کرد.

وی از کشف مقادیر جالب توجهی اسناد جعلی از مخفیگاه متهم خبر داد و اظهار کرد: این کلاهبردار حرفه ای پس از تشکیل پرونده با قرار صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از مردم خواست قبل از انعقاد هرگونه قرارداد و پرداخت هرگونه وجه به افرادی که به بهانه های مختلف سعی در شراکت با آنان دارند، حتماً از طریق مراجع قانونی از اصالت و صحت ادعای آنان آگاهی پیدا کنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

منبع: همشهری آنلاین

به "دستگیری کلاهبردار 20 میلیاردی در آمل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری کلاهبردار 20 میلیاردی در آمل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید