دوران بانکداری سنتی به سرانجام خود نزدیک می گردد؟ ، جذب بیش از 1.5 میلیارد دلار سرمایه در بانک آنلاین

به گزارش نقد و بررسی سینما، مؤسس و مدیر عامل بانک آنلاین Chime بیان کرد که پیروز به جذب بیش از 1 میلیارد دلار سرمایه شده است که این رقم رکوردی باورنکردنی و خیره کننده برای یک بانک انلاین محسوب می گردد.

دوران بانکداری سنتی به سرانجام خود نزدیک می گردد؟ ، جذب بیش از 1.5 میلیارد دلار سرمایه در بانک آنلاین

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،مؤسس و مدیر عامل این بانک؛ کریس بریت بیان کرد بانک آنلاین chime ارزشی فراتر از 1.5 میلیارد دلار دارد و اوائل امسال میخواهد در ایالات متحده و کانادا گسترش یابد.

وی تاکید نمود؛ تزریق پول و سرمایه های جدید به Chime اجازه خواهد داد که این بانک بتواند خدمات مختلف دیگری مانند اعطای وام و اعتبار را توسعه دهد. افزون بر این، بانک مذکور میخواهد تا تعداد 120 نفری تیم خود را تا سرانجام امسال میلادی به 200 نفر برساند.

کریس بریت، مدیر عامل شرکت Chime دربخشی دیگر از سخنانش به این موضوع اشاره نمود که تقاضای بیشتر برای خدمات بانکی برای مشتریان منسب تر است. ما فکر می کنیم راه خوبی برای انجام این کار وجود دارد که در واقع با بهترین منافع اعضای ما هماهنگ شده است.

بانک آنلاین Chime ارزش گذاری خود را سه برابر نموده است و این هفته رسما یک میلیارد دلار ارزش را کسب نموده است. این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو روز سه شنبه بیان کرد که ارزیابی های جدید خبر از سرمایه گذاری های 1.5 میلیارد دلاری می دهد.

بانک آنلاین مشتریان را قادر می سازد پول خود را روی پلت فرم خود ذخیره و صرفه جویی نمایند و با استفاده از یک کارت اعتباری بدون پرداخت هزینه، مبالغی را جا به جا نمایند. این بانک آنلاین نیز مدعی است که با یاری همین رویکرد دیجیتال و به صفر رساندن هزینه ها پیروز به جذب 100 هزار کاربردر هر ماه شده است. این بانک انلاین گفت که در حال حاضر بیش از 3 میلیون حساب بانکی دارد که از تابستان گذشته بیش از 1 میلیون نفر رشد داشته است. در چنین شرایطی پیش بینی می گردد بانک های سنتی در خطر هستند که برای همواره اعتبار خود را از دست دهند.

منبع: انتخاب

به "دوران بانکداری سنتی به سرانجام خود نزدیک می گردد؟ ، جذب بیش از 1.5 میلیارد دلار سرمایه در بانک آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوران بانکداری سنتی به سرانجام خود نزدیک می گردد؟ ، جذب بیش از 1.5 میلیارد دلار سرمایه در بانک آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید